در حال آماده سازی برای ایجاد کمپ کوهنوردی در مسیر کوه شیرکوه یزد هستیم


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878650

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد اعلام کرد؛

فلاحتی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آمادگی این اداره کل برای احداث کمپ کوهستانی با امکانات مناسب در مسیر کوهستانی شیرکوه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا فلاحتی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به پتانسیل و ظرفیتی که در ورزش کارگری استان وجود دارد، گفت: یکی از اهدافی که این اداره همیشه دنبال کرده است سلامت، نشاط و سلامت بوده است. از جسم و روح کارگران صادق.

وی با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشداری از امکانات ورزشی مناسب برای ورزش کارگری در مرکز استان و شهرستان ها برخوردار است گفت: امیدواریم تا پایان سال با بهره برداری از چندین مجتمع ها، این ورزش جمعیت برای کارگران افزایش خواهد یافت.»

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه امکان اجرای برنامه های مشترک در حوزه ورزش با هماهنگی اداره کل ورزش، جوانان و شهرداری ها وجود دارد، گفت: استان یزد دارای درجه یک و جهانی است. ورزشکاران مدال آور در رشته های مختلف برنامه ریزی برای نهادینه سازی ورزش در جامعه کارگری استان که بیش از 80 درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل کم کاری در روستاها شاهد بیماری های مختلفی از جمله دیابت هستیم که وضعیت نگران کننده ای را در روستاها ایجاد کرده و می طلبد به سمتی برویم که ورزش برای خانواده ها اهمیت بیشتری پیدا کند. «برای کاهش چنین مشکلاتی در سطح جامعه قرار بگیرید.

فلاحتی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه هیئت کارگری استان در برگزاری همایش های کوهنوردی بسیار فعال است، گفت: در صورت واگذاری زمین به این اداره کل اعلام آمادگی می کنیم تا یک کمپ کوهنوردی مناسب در قله شیرکوه در منطقه احداث شود. استان.» کمپ مناسبی که شرایط بهداشتی و استراحت مناسبی را برای کوهنوردان فراهم کند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید