در حمله صهیونیست ها به جنوب نابلس 11 فلسطینی زخمی شدند


ساعت: 03:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1915955

در حمله صهیونیست ها به جنوب نابلس دست کم 11 فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نظامیان اشغالگر اسرائیل با حمله به شهرک اوسرین در جنوب نابلس، مقادیر زیادی گلوله و گاز اشک آور به سوی فلسطینی ها شلیک کردند.

در همین راستا، هلال احمر فلسطین از مجروح شدن دست کم 11 فلسطینی در درگیری شامگاه دوشنبه در شهر «اسرین» خبر داد.

تنش ها و خشونت ها در کرانه باختری طی چند ماه گذشته افزایش یافته و دو روز پیش اعلام شد که از ابتدای سال جاری تاکنون 214 فلسطینی توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل کشته و صدها تن دیگر زخمی شده اند. بر اساس این گزارش، 158 نفر از شهدا در کرانه باختری و قدس و 52 نفر در نوار غزه ساکن بودند.

از ابتدای سال جاری تاکنون صدها نفر دیگر در حملات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان زخمی شده اند. صهیونیست ها در این مدت صدها نفر از جمله ده ها کودک و زن را در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی دستگیر کردند.

لازم به ذکر است که در پی اعدام خیابانی عمار مفلح جوان فلسطینی در نابلس جمعه گذشته، گروه های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه هایی خواستار تشدید درگیری با نظامیان صهیونیست شدند. این جوان فلسطینی هنگام تلاش برای فرار از دست یک نظامی صهیونیست از فاصله بسیار نزدیک مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بلافاصله جان باخت. انتشار این عکس ها واکنش های بسیاری را در فلسطین به همراه داشت. پس از این اقدام فجیع، یایر لاپید و بنی گانتز، نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حمایت خود را از سرباز صهیونیستی که یک جوان فلسطینی را در شهرک حواره شهر نابلس به شهادت رساند، اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید