در حمله نظامیان صهیونیست 28 فلسطینی زخمی شدند


ساعت: 04:20
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886404

منابع خبری شامگاه جمعه از زخمی شدن 28 نفر در حمله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری رود اردن به فلسطینیان معترض به شهرک ها خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هلال احمر فلسطین از زخمی شدن 17 نفر در درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینی ها در مناطق بیته و بیت دایان در جنوب نابلس خبر داد.

بر اساس این گزارش، در تظاهرات هفتگی فلسطینیان علیه شهرک سازی در منطقه کفر قدوم در شرق قلقیلیه، 11 فلسطینی بر اثر شلیک گلوله و استنشاق گاز اشک آور زخمی و مجروح شدند.

این در حالی است که روز جمعه نظامیان صهیونیست یک نوجوان 16 ساله فلسطینی را در روستای الماگیر در شرق رام الله به شهادت رساندند.

نیروهای رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته با ده ها خودروی نظامی به حومه شهر قدیمی نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی حمله کردند و با جنگنده های فلسطینی درگیر شدند.

درگیری شدیدی بین نیروهای مقاومت و نیروهای اشغالگر رخ داد که یک خانه در محله الیاسمینا در بافت قدیمی شهر نابلس را محاصره کردند.

جمعیت هلال احمر نابلس اعلام کرد که دو جوان فلسطینی به نام‌های عبود سب (29 ساله) و محمد العزیزی (22 ساله) در جریان حمله نیروهای اشغالگر به شهر نابلس به ضرب گلوله کشته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید