در روز استقلال با مهمان ویژه ملاقات کنید

در روز استقلال با مهمان ویژه ملاقات کنید

با وجود پیروزی مقابل فولاد، قهرمانی استقلال پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان قطعی شد. به همین دلیل شاگردان مجیدی فرصت برگزاری جشن قهرمانی در زمین را نداشتند و این کار را در بازی با آلومینیوم انجام دادند تا مراسمی کوچک با حضور هواداران خودشان برگزار کنند و جشن اصلی هفته گذشته را جشن بگیرند.

در دیدار مقابل آلومینیوم میهمانان ویژه ورزشگاه آزادی تماشاگر این دیدار بودند که یکی از آنها حنیف عمران زاده، مدافع سابق آبی ها بود که در ابتدای فصل گذشته با سرمربیگری محمود فکری در کادرفنی استقلال حضور داشت.

حنیف که آخرین قهرمانی آبی ها در لیگ برتر را در دوران حضورش در استقلال با این تیم به دست آورد، حالا پس از گذشت چند سال بار دیگر شاهد قهرمانی تیم سابقش در این رقابت ها و با مربیگری هم تیمی سابقش است.

عمران زاده که در دوران طلایی استقلال در دربی ها و پیروزی های متوالی با مجیدی همبازی بود، فصل گذشته کار خود را با فکری به عنوان یکی از مربیان آبی ها آغاز کرد اما در نهایت به دلیل کسب نتایج ضعیف از این تیم جدا شد. فرهاد سکان هدایت استقلال را به دست گرفت.

اما عمران زاده در بازی با اراکی یکی از چهره های حاضر در ورزشگاه آزادی بود و در پایان بازی به همراه سایر بازیکنان وارد ورزشگاه شد و جشن کوچکی با تشویق ایسلندی بازیکنان و هواداران همراه بود. قهرمانی استقلال

دیدگاهتان را بنویسید