در سالهای اخیر 50 کارگر اورژانس در تصادفات جان خود را از دست داده اند

زمان: 12:15
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776081

رئیس اورژانس کشور گفت: بیش از 50 نفر از همکاران ما در طی ماموریت در سالهای اخیر جان خود را از دست داده اند و برخی از آنها مجروح شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر میعادفر صبح امروز در همایش بزرگداشت قربانیان تصادفات جاده ای اظهار داشت: همکاران من در اورژانس نیز هنگام خدمت به هموطنان دچار سانحه شدند: بیش از 50 نفر از همکاران ما طی ماموریت در سال های اخیر به دلیل آنها با یکدیگر دست دادند و برخی مجروح شدند.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه حوادث متعددی در کشور رخ داده است ، گفت: به محض افزایش تردد در سال جاری ، حوادث رانندگی نیز دو درصد افزایش یافت. تصادفات جاده ای علاوه بر مرگ و میر ، بیش از 600000 نفر را در کشور مجروح می کند که متأسفانه اکثر آنها جوانان هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه موضوع پیشگیری در بحث تصادفات جاده ای مهم است ، گفت: “راننده ، کیفیت جاده ها و خودروها از دیگر عوامل م theseثر در این تصادفات هستند.” در طول این چند سال ، ما ، پلیس و سایر سازمانها در حوادث حضور خوب و موثری داشتیم و موفق شدیم در ساعات استاندارد به محل برسیم.

رئیس اورژانس کشور گفت: آنچه برای ما مشکل ساز است جاده های فرعی و روستایی است و ساختار فیزیکی جاده ها مناسب نیست.

وی با بیان اینکه حضور ما در محل نیاز به تجهیزات ، امکانات و نیروی کار دارد ، اظهار امیدواری کرد که در سال 1400 بخشی از بودجه به سازمانهای پشتیبانی تجهیزات در جاده های فرعی توزیع شود.

رئیس اورژانس کشور ضمن اشاره به شهدای مدافع سلامت گفت: بیش از 10 هزار نفر از عوامل اورژانس به بیماری کرونر قلب مبتلا شده اند و 18 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید