در سال 1401 175 سفر خارج از کشور داشتیم / مشکلات اساسنامه جدید فدراسیون ها را تغییر می دهیم.


ساعت: 16:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839846

در مجموع از ابتدای سال 93 مدال طلا کسب کرده ایم.

معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: کارگروهی برای حل مشکلات اساسنامه جدید فدراسیون ها تشکیل می شود تا بتوانیم اصلاحاتی انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سید محمد پولادگر معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای کشور در نشست مشترک روسای فدراسیون ها گفت:

وی با اشاره به اتفاقاتی که از ابتدای سال جدید تاکنون در زمین قهرمانی رخ داده است، گفت: از ابتدای سال 1401 تاکنون تیم های ورزشی ما در 175 سفر به خارج از کشور اعزام شده اند که از این تعداد 1190 نفر در این سفر شرکت می کنند. این سفرها.”

وی افزود: از ابتدای سال 93 در مجموع مدال طلا کسب کرده ایم و خوشحالیم که در این مدت کوتاه به موفقیت های بزرگی دست یافتیم.کاروان ناشنوایان کشورمان در المپیک برزیل نیز عملکرد خیره کننده ای داشت و سومین مدال خود را کسب کرد. عنوان.

وی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان برای ادغام آموزش و پرورش کد آموزشی برای فدراسیون ها ایجاد کرده است اما متاسفانه تعدادی از فدراسیون ها کد آموزشی را از سرویس آموزش ابتدایی دریافت نکرده اند. ضمناً هر مربی برای ارتقای درجه مربیگری خود باید 25 ساعت تمرین کند و از فدراسیون ها می خواهم پیگیری کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: طبق توافق مالی، فدراسیون ها موظف هستند بخشی از بودجه خود را صرف استعدادیابی کنند، اما در عمل اکثر فدراسیون ها به برگزاری مسابقات در رده های سنی بسنده می کنند.

پولادگر خاطرنشان کرد: موضوع تربیت مربی از نظر تربیت ورزشکاران بسیار حائز اهمیت است و فدراسیون ها باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

وی گفت: کارگروهی برای رفع مشکلات اساسنامه جدید فدراسیون ها تشکیل می شود تا بتوانیم اصلاحاتی انجام دهیم. هدف ما این است که خیلی زود مشکلات حل شود و واحد گمشده ارزیابی و اصلاح اساسنامه و سایر آیین نامه ها با حضور روسای فدراسیون ها باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید