در سفر رئیس جمهور دو طرح محرک اقتصادی در بیجار اجرا می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زندیان شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران بیجار اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به استان کردستان قطعا فواید و مصوباتی دارد که موجب پیشرفت استان می شود.

وی افزود: از تصویب تا تخصیص راه طولانی است و مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس نظارت بر مصوبات سفر و دریافت تخصیص است.

نماینده مردم بیجار در شورای اسلامی گفت: روز جمعه 26 تیرماه همزمان با بیست و هفتمین سفر آیت الله رئیسی به استان، با توجه به اینکه شهرستان بیجار قطب تولید گندم در استان کردستان ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی مهمان مردم بیجار است.

زندیان تصریح کرد: در هفته های گذشته با همفکری استاندار، جمعی از کشاورزان و فرماندار مشکلات بخش کشاورزی شهرستان احسا در جلسه شورای اداری روز جمعه با حضور وزیر بیان شد. جهاد کشاورزی

وی ادامه داد: معاون وزیر راه عصر چهارشنبه از وضعیت محورهای مواصلاتی شهرستان بیجار که نقش موثری در پیشرفت پروژه های راهسازی دارد بازدید کرد.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان بیان کرد: توزیع ماشین آلات اجرای پروژه کمربندی زاغه و روکش آسفالت جاده بیجار همدان در منطقه ایلانی، توزیع باکس برای احداث جاده کمربندی زاغه. پل یکی از مهمترین دستاوردهای سفر داریوش امانی به شهر بیجار است.

زندیان ادامه داد: توزیع آب کشاورزی، بازدید از مناطق حادثه خیز مسیر بیجار – دیواندره و دیدار با مردم از برنامه های سفر وزیر جهاد کشاورزی به بیجار است.

نماینده مردم بیجار در شورای اسلامی از اختصاص 7 میلیارد تومان برای ساخت هتل ورزشی بیجار خبر داد و بیان کرد: این میزان اعتبار در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: مهمترین دستاورد سفر رئیس جمهور به استان کردستان تخصیص اعتبارات خارج از بودجه و رسیدگی به پروژه های ناتمام است.

زندیان از آسفالت 80 کیلومتری جاده روستا در سال جاری و سال 1402 خبر داد.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان خاطرنشان کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کردستان، 4 مشوق اقتصادی پروانه کلید خورده و مشارکت شهرستان بیجار آغاز ساخت پتروشیمی است. پروژه و افتتاح گلخانه خیل سرخ.

وی در خصوص پروژه پتروشیمی بیجار گفت: تا پایان دولت گذشته 4 بانک سرمایه گذاری انصراف داده بودند اما با پیگیری های انجام شده قراردادهای ارزی جدید منعقد و به صندوق توسعه ملی ارائه شد و پیمانکار چینی آن را پذیرفت. ساخت و ساز.

زندیان گفت: از سال 1390 تاکنون کمتر از 2 درصد از حقوق معادن به استان و شهرستان بیجار اختصاص یافته است و بر اساس قانون حقوق معادن باید در محل فعالیت معادن صرف فعالیت های عمرانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید