در طرح شفافیت سه قوه باید به منافع ملی توجه شود


زمان: 08:57
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855824

غلامرضا منتظری در خصوص طرح شفافیت سه قوه گفت: در این طرح باید منافع ملی کشور دیده شود و نظر نمایندگان محترم در این طرح لحاظ شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا منتظری در گفت و گو با گلستان ما به طرح شفافیت سه قوه اشاره کرد و گفت: کل این طرح در مجلس تصویب شده و کمیسیون تخصصی درباره این طرح بحث و تبادل نظر می کند و دوباره به صحن علنی می رسد. “

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در مجلس ادامه داد: قطعا کمیته مربوطه باید این کارشناسی را انجام دهد، شفافیت به معنای غفلت از منافع ملی کشور نیست.

منتظری گفت: در این طرح باید منافع ملی کشور دیده شود و نظر نمایندگان محترم در این طرح لحاظ شود و ضربه بزرگتری در کمیسیون های ویژه زده شود.


تلاش برای تغییر تعرفه برق در گلستان

وی افزود: پس از خرید تضمینی گندم و کلزا با معاون اول رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی گفت وگو شد و گفتیم کشاورزان از این وضعیت ناراضی هستند و وزیر محترم دستور دادند هر چه سریعتر پرداخت ها انجام شود. ممکن است.”

نماینده مردم گرگان و آک کالا از مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع دیگری که پیگیری شد بحث جذب نیرو از موسسه کاسپین در استان گلستان و سایر نقاط کشور بود. آنها در یک پیاده روی در زمان انجام می شوند.

منتظری یادآور شد: مکاتباتی با رئیس کل بانک مرکزی و معاون وی در خصوص استعفای این نهاد انجام شد و گروهی برای جذب آنها اقدام کردند اما تصمیمی برای این مجموعه گرفته نشد.

وی افزود: مکاتباتی با وزیر نیرو در خصوص بحث تعرفه های برق انجام شد و مجلس نمایندگان و استاندار با وزیر نیرو جلسه ای داشتند و مقرر شد در صورت وجود این ها، تعرفه برق گرمسیری بررسی و تغییر اعلام شود. استانداردها وجود دارد. “متاسفم.

این مقام مسئول اضافه کرد: انتظارات مردم از دولت بسیار بد است و دولت باید شفاف باشد و برنامه کوتاه مدت و فوری و بلندمدت خود را اعلام کند تا هر چه سریعتر قیمت ها و ثبات بازار را کنترل کند. مردمی که حافظ ما هستند و در همه زمینه ها. «آنها صلابت خود را نشان دادند تا دیگر توهین نکنند.

منتظری بیان کرد: کالابرگ باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود و این اقدام قطعاً منجر به نابسامانی بازار خواهد شد، جلسه ای با حضور وزرای کشاورزی، تعاون و بانک مرکزی برگزار شد و نمایندگان صدای مردم بودند و دغدغه های خود را بیان کردند. آستین همت را به صورت عملی متهم کنید.

وی افزود: باید بپذیریم که دولت هر کاری انجام می دهد اما این هزینه ها قابل قبول نیست و باید به صورت کارشناسی کشور را از این وضعیت نجات دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید