در ماه رمضان کمبودی در زمینه کالاهای اساسی نداریم


ساعت: 09:04
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819072

سید مصیب موسوی از تقویت نظارت بر بازار مازندران در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در حال حاضر شاهد وفور اجناس گوشت سفید، قرمز، روغن، شکر و سایر اقلام در فروشگاه ها و بازارها هستیم و کمبودی نداریم. از کالاهای مصرفی.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مصیب موسوی در گفتگو با خبرنگار بلاغ از تقویت نظارت بر بازار استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: وجود خواهد داشت.

وی افزود: بر اساس این مصوبه، کالاهای اصلی و پرمصرف ماه مبارک رمضان مانند گوشت سفید، گوشت قرمز، روغن، شکر، شکر و حتی نظارت بر فعالیت نانوایی ها در اولویت نظارت و نظارت بر این کالاها بر اساس موجود است. تایید صمت . به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران گفت: با توجه به آستانه ماه مبارک رمضان، طرح تقویت نظارت بر بازار کالاهای اساسی و مردم مازندران با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صمت در دستور کار قرار گرفته است. ، اتاق اصناف و بسیج اصناف صورت می گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: بنابراین سازمان صمت با توجه به وظایف و رسالت ذاتی خود همراه با سازمان جهاد نظارتی بهتری را همراهی و مشارکت خواهد داشت و با شدت و قوت گذشته نظارت خواهیم داشت. “

موسوی گفت: در این راستا 33 بازرس از سوی سازمان صمت از ابتدای اجرای طرح شب عید به سازمان جهاد کشاورزی اختصاص یافته و تا پایان ماه مبارک رمضان به کار خود ادامه می دهند. “

وی گفت: در حال حاضر شاهد وفور اجناس در گوشت سفید، گوشت قرمز، روغن، شکر و سایر اقلام در مغازه ها و بازارها هستیم و کمبودی در زمینه مصرف کالا نداریم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران با اشاره به بیش از 11 هزار بازرسی از بازار مازندران در ایام نوروز گفت: توصیه شد.

این مسئول افزود: از این تعداد متخلف بیش از 100 واحد صنفی پلمب شده است.

موسوی تاکید کرد: بیشترین تخلفات کشف شده در این ایام مربوط به گرانی، عدم قیمت گذاری، عدم ارائه فاکتور و عدم تعرفه مصوب در برخی صنوف است.

وی در خصوص گرانی گوشت قرمز طی هفته های اخیر در بازار مازندران گفت: از سومین روز سال جاری تاکنون به دلیل کمبود عرضه شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار مازندران به 200 هزار تن بوده ایم. و تقاضای فزاینده ای که محدود به استان است. «مازندران نیست.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران گفت: انجمن حمایت از مصرف کنندگان در برخی از شهرستان های مازندران فعال و در برخی دیگر به دلیل کمبود امکانات غیر فعال است که لازم است اتاق های اصناف در جوار این انجمن مستقر شوند تا شاهد فرخنده باشیم. فعالیت این انجمن در سطح شیطان باشد.

گفتنی است بیش از 180 هزار اتحادیه و 619 اتحادیه در استان مازندران فعال هستند که شهرستان های ساری، آمل و بابل به ترتیب با 63، 60 و 54 اتحادیه بیشترین تعداد اتحادیه را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید