در مسابقات قهرمانی آسیا دیدارهای سختی در پیش داریم


ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907512

سرپرست تیم ملی هندبال بانوان ایران از تداوم برگزاری اردوها و تمرینات مستمر ملی پوشان برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محبوب دهگان سرپرست تیم ملی بانوان درباره وضعیت آماده سازی تیم ملی قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که به همت کره جنوبی برگزار می شود، گفت: اردوها و تمرینات تیم ملی طبق برنامه ادامه خواهد داشت و مرحله بعدی تیم ملی بانوان نیز ادامه خواهد داشت. اردوها 28 آبان ماه در تهران برگزار می شود. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و شرایط ایده آلی داریم، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا در نهایت به آمادگی کامل برسیم.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم های هند، ازبکستان، استرالیا و کره جنوبی همگروه هستیم. بازی های سخت و مهمی در پیش داریم. ملی پوشان بانوان کشورمان پیش از این با این تیم ها مسابقه داده اند اما تمام تلاش خود را می کنیم تا از این رقابت ها عقب نشینی کنیم.

سرپرست تیم ملی هندبال بانوان کشورمان گفت: سال گذشته سنگ آهن بافت یزد عنوان اول نونهالان و جوانان و مقام دوم جوانان را کسب کرد. به همین دلیل و با توجه به توجه ویژه ای که در این باشگاه به هندبال می شود، تصمیم گرفتیم در این رویداد حامی و حامی تیم ملی بانوان باشیم.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا سوم تا سیزدهم آذرماه به میزبانی اینچئون کره جنوبی برگزار می شود و تیم ملی ایران با تیم های استرالیا، کره جنوبی، ازبکستان و هند همگروه است.

برنامه دیدارهای تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

3 دسامبر، پنجشنبه / ایران – هند

4 دسامبر، جمعه / ایران – ازبکستان

15 آذر یکشنبه / ایران – استرالیا

9 آذر چهارشنبه / ایران – کره جنوبی

پس از پایان مرحله گروهی، در مرحله نیمه نهایی، تیم اول گروه A به مصاف تیم دوم گروه B و تیم دوم A به مصاف تیم اول گروه B می رود.

همچنین تیم سوم گروه الف با تیم چهارم گروه ب و تیم چهارم گروه الف با تیم سوم گروه ب دیدار خواهند کرد تا رتبه های پنجم تا هشتم را مشخص کنند. تیم های پنجم از دو گروه برای مشخص شدن رتبه های نهم و دهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در این مسابقات 5 تیم برتر سهمیه حضور در جام جهانی 2023 را دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید