در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب باید عاقلانه عمل کنیم/ تمرکز اپوزیسیون جمهوری اسلامی بر تهاجم روانی


زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843018

سردار سیاری گفت: دشمن در حال جنگ ترکیبی اعم از جنگ اقتصادی، جنگ سیاسی، جنگ امنیتی و جنگ رسانه ای است و باید در برابر آن عاقلانه عمل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار مهدی سیاری معاون اطلاعات سپاه پاسداران شب گذشته در مراسم یادواره شهدای دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد شهدا اظهار داشت: آنها با جان خود کشور را می سازند و از کشور دفاع می کنند.

سردار سیاری تصریح کرد: انقلاب ما قدرت و معنویت خود را از خون شهدا گرفته است و دشمن نمی تواند جوانان غیور ما را بشناسد.

وی با بیان اینکه دشمنان ما از اول انقلاب تاکنون تغییر نکرده اند، تاکید کرد: آنچه امروز تغییر کرده دشمن و هدف او نیست، روش و راهبرد دشمن است.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به دشمنی دیرینه غرب و معارضان اشاره کرد و افزود: دشمن چند سالی است که روی تهاجم فرهنگی کار می کند و از تهاجم فرهنگی به تهاجم روانی رسیده است. “

سردار سیاری با تاکید بر اینکه امروز دشمن تهاجم ترکیبی را آغاز کرده است، گفت: دشمن تهاجم ترکیبی شامل جنگ اقتصادی، جنگ سیاسی، جنگ امنیتی و جنگ رسانه ای را آغاز کرده است و باید در مسیر درست حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه امید امروز دشمن در داخل بود، گفت: دشمن می دانست تا زمانی که مردم پشت این انقلاب هستند کاری از دستشان بر نمی آید.

معاون اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن با سه جنگ اقتصادی، عملیات روانی و جنگ رسانه ای به ما حمله می کند.

سردار سیاری با بیان اینکه جنگ اقتصادی و جنگ امنیتی قابل حفاظت است، گفت: جنگ روانی و رسانه ای از قبل از جنگ شروع شده و بعد از جنگ نیز ادامه دارد، بنابراین باید شبانه روز کار کرد و امید ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: دشمن اخبار کذب جمهوری اسلامی ایران را منتشر می کند و اخبار را با اطلاعات کذب بمباران می کند تا مسئولان و نخبگان را مرعوب کند.


14010310000986 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

جانشین رئیس اطلاعات سپاه در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دولت اقتصاد بیمار را به دست گرفته است اما این دولت مردمی است و حق کار دارد.

سردار سیاری با اشاره به حذف ارز ترجیحی گفت: یارانه ای که مختص مردم بود و به جیب برخی سود می رفت، اکنون به جیب همه مردم می رود. این طرحی برای ترویج یارانه است.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا این دولت انقلابی را موفق نکند و مفسدان داخلی اجازه ندهند.

نماینده سازمان اطلاعات سپاه خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه تاکید کرد: نماینده سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: دشمن با سه جنگ اقتصادی، عملیات روانی و جنگ رسانه ای به ما حمله می کند.

سردار سیاری با بیان اینکه جنگ اقتصادی قابل توسعه است و در جنگ امنیتی می توان با جان از کشور خود و میهمانش محافظت کرد، گفت: جنگ روانی و رسانه ای از قبل از جنگ شروع شده و بعد از جنگ ادامه دارد، بنابراین باید در این زمینه تلاش کرد. ساعت و دلگرم کننده است.

وی تاکید کرد: دشمن اخبار کذب جمهوری اسلامی ایران را منتشر می کند.

جانشین رئیس اطلاعات سپاه در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دولت اقتصاد بیمار را به دست گرفته است اما این دولت مردمی است و حق کار دارد.

سردار سیاری با اشاره به حذف ارز ترجیحی گفت: یارانه ای که مختص مردم بود و به جیب برخی سود می رفت، اکنون به جیب همه مردم می رود. این طرحی برای ترویج یارانه است.

عضو سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا این دولت انقلابی را به نتیجه نرساند و مفسدان داخلی اجازه این کار را نمی دهند. حالا شما جوان ها نقش اصلی را بازی می کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید