در مقابل ظلم لجام گسیخته استکبار نمی توانیم سکوت کنیم/ جمهوری اسلامی سنگر امت اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین میرارضا رضا حاجتی نویسنده عصر امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: جمهوری اسلامی با این تحرکات و عملیات های اخیر بار دیگر نشان داد که سنگری برای مردم است. امت اسلامی».

وی افزود: پیروزی های درخشان سربازان گمنام جمهوری اسلامی در برابر متجاوزان استکبار و توانایی آنان در برقراری امنیت در منطقه، نیروهای ایرانی را به نیرویی الهام بخش برای همه آزادگان جهان تبدیل کرده است.

حجت الاسلام حاجتی گفت: پیروزی های درخشان سربازان گمنام جمهوری اسلامی در برابر متجاوزان استکبار و توانایی آنان در برقراری امنیت در منطقه، نیروهای ایرانی را به نیرویی الهام بخش برای همه آزادگان جهان تبدیل کرده است.

وی افزود: تجربه نشان می دهد هرگاه دشمنان کوچکترین تجاوزی به کشور ما وارد می کنند سیلی می خورند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دوران بز تمام شده است.

نویسنده کتاب «عصر امام خمینی» گفت: همه بدانند که دشمنان جمهوری اسلامی نظاره گر توقیف نفتکش ایرانی توسط دولت ضعیف یونان و ترور شهید صیاد هدی هستند و اینها چیست. حوادثی برای تضعیف ایرانی که در مقابل این توطئه های متوالی دشمن، هم دستگاه دیپلماسی و هم نیروهای مسلح و ملوانان در عرصه دریایی پاسخ بسیار محکمی به آنها دادند.

وی ادامه داد: تصرف دو نفتکش یونانی و واکنش سازمان هسته ای کشورمان به قطعنامه مدیران آژانس بین المللی انرژی اتمی و همچنین رویارویی مقاومت با مسئول کشتار رژیم صهیونیستی در شمال عراق در اربیل که جبهه مقاومت و بالاتر از همه ایران اسلامی تسلیم توطئه های رژیم صهیونیستی و در نهایت جریان صهیونیستی نخواهد شد.

استاد حوزه های علمیه خوزستان گفت: راهبردی که امام بزرگوار بیش از 60 سال پیش برای نهضت اسلامی برای از بین بردن غده سرطانی رژیم نامشروع اسرائیل تعیین کردند، همچنان به خودی خود وجود دارد، اما با این تفاوت که اگر روزی فقط یک روز باشد. خمینی کبیر این پرچم را به اهتزاز درآورد، امروز این ملت پیگیر اجرای این راهبرد بزرگ برای ریشه کن کردن سرطان کثیف رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: اگر تا دیروز شعار مرگ بر اسرائیل به مناسبت روز قدس فقط در خیابان های تهران شنیده می شد، امروز این شعار در دل سرزمین های اشغالی طنین انداز بود و اگر تا دیروز تنها راه مقابله با صهیونیست ها بود. رژیم برای شعار دادن و بیان بود. امروز در سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه مخالفت شد، موشک‌های محور مقاومت که زاییده تلاش و از خودگذشتگی سردار دلا قاسم سلیمانی بود، لرزه بر اندام نظام انداخت و پایه‌های آن را به لرزه درآورد.

استاد حوزه علمیه گفت: ما نمی توانیم در مقابل ظلم افسارگسیخته امت اسلامی سکوت کنیم و این راهی است که انبیا و اولیای الهی برای امت اسلام تعیین کرده اند، اما در اینکه با چه کار می توانیم بکنیم این تردید وجود دارد. رژیم صهیونیستی و کشور.” از مرزهایمان باید داشته باشیم؟ پاسخ به این شبهه روشن است: این در قلب تأسیس رژیم صهیونیستی است که کشورهای منطقه را تجزیه کند.

نویسنده کتاب امام خمینی ادامه داد: اگر راهبرد امام کبیر نبود، اگر رهبری امام خامنه ای نبود، امروز از ایران اسلامی خبری نبود. حتی کسانی که می گویند ما مذهبی نیستیم متوجه نشوند که این راهبرد بزرگ جمهوری اسلامی به معنای عدم توجه به تمامیت ارضی کشورهای اسلامی به ویژه ام القری، کشورهای بزرگ و باشکوه اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: حزب الله لبنان، نیروهای جهادی فلسطین، ارتش مردمی سوریه، حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن با الهام از تفکر، راهبرد، سازماندهی و تاکتیک جمهوری اسلامی، افسانه های شکست ناپذیری سازمان ملل و سازمان ملل را از بین برده اند. ایالات متحده حماسه ها را برای کشورهای خود خلق کردند.

حجت الاسلام هانی گفت: شکست روزافزون رژیم صهیونیستی بدیهی است زیرا محور مقاومت در منطقه شکل گرفته و امروز در کنار ایران اسلامی چندین ارتش مجرب از تنگه باب المندب انصارالله و همپیمانان آنها و شرق مدیترانه و مرزهای شمالی لبنان اشغالی یعنی روسیه در بلندی های جولان در شرق مدیترانه نوار غزه همه بر یک چیز تاکید دارند و آن نابودی رژیم صهیونیستی است که انشاءالله به میدان خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید