در مورد پورعلی گنجی با تیم چین اختلاف داریم


ساعت: 21:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891061

مدیرعامل و مدیر تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرسپولیس صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا درویش درباره احتمال حضور شیخ دیابات در پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی به 3-2 اشاره کرد و گفت اگر می خواهیم مهاجم بگیریم دیابات یکی از آنهاست.

وی در خصوص ارتقای بازی امروز با فولاد به جای پرسپولیس، گفت: بعد از شرایطی که ایجنت ایجاد کرد، جایی برای همکاری وجود نداشت و مبالغی که می خواستیم محقق نشد، البته باید با این تیم به توافق برسیم. جایی دیگر و تصمیم گرفتیم که به نفع باشگاه باشد که فضای تبلیغات محیطی در اختیار سازمان لیگ قرار گیرد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط آزادی ITC توضیح داد مرتضی پورعلیگنجی: پورعلی گنجی با باشگاه قبلی اش مشکل دارد. ما نزدیک به 20 روز است که موضوع را دنبال می کنیم و مجبور شدیم برای دریافت ITC مستقیماً به فیفا نامه بنویسیم. مشکل پورالیگنجی با باشگاه قبلی اش ربطی به ما ندارد اما از آنجایی که این مشکل مدت هاست ادامه دارد، با فیفا مکاتبه کرده ایم و فکر می کنم تا 2-3 روز آینده این اتفاق بیفتد.

درویش درباره اینکه آیا بحث حق پخش تلویزیونی حل شده است یا خیر، گفت: من در گروه ضربت هستم و باید جلسه ای می داشتیم تا با تعامل این موضوع حل شود.

*پیروانی: در مورد پورعلی گنجی با تیم چین اختلافاتی داریم

افشین پیرانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط مرتضی پورعلیگنجی و یورگن لوکادیا گفت: مرتضی پورعلیگنجی قرارداد خود را امضا کرده و منتظر ITC است. اکنون با تیم چین اختلاف نظر داریم و نامه هایی نوشته شده است و امیدواریم ITCO هر چه زودتر برسد.

وی در ادامه افزود: یورگن لوکادیا با توجه به اینکه مدتی است تمرین نکرده و دور از مسابقات بوده امروز با نظر سرمربی محترم تیم در حال استراحت است. او بازیکن بزرگ و خوبی است و می تواند به تیم کمک کند. جا دارد از مدیریت باشگاه و درویش و همکاران تشکر کنم، واقعاً تلاش کردند تا تیم خوب و قدرتمندی در حد نام و افتخار تیم پرسپولیس داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید