در نتیجه دبیرکل «حزب جمهوری اسلامی ایران» شد.


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913705

در دومین جلسه شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران، اعضای منتخب شورا پس از معرفی اجمالی خود به یکدیگر، به اتفاق آرا مجدداً رسول متجب نیا را به عنوان دبیرکل حزب انتخاب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در این جلسه دومین شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران، منتخبان شورا پس از معرفی اجمالی خود به یکدیگر، به اتفاق آرا مجدداً رسول متجب نیا را به عنوان دبیرکل این حزب انتخاب کردند. همچنین اعضا با رای قاطع خود مسئولین قبلی واحدهای حزبی را در سمت های خود نگه داشتند.
در ادامه جلسه حاضرین در خصوص حوادث جاری کشور بحث و تبادل نظر کردند و بر پیگیری مطالبات معترضان در کشور و رساندن صدای مردم به گوش مرجعیت نظام از طریق تشکیل مجلس تاکید کردند. یک گروه کاری

پرویز سارانی (عضو شورای مرکزی حزب جمهوری و رئیس این حزب در استان سیستان و بلوچستان) طی سخنانی انگ تجزیه طلبی در مناطق مرزی مانند سیستان و بلوچستان و کردستان را تهمت بزرگ و ظلم آشکار خواند و تصریح کرد که مردم این مناطق ادغام شده اند. آنها دلشان در ایران است.

رسول متجب نیا همچنین از اعضای حزب که علیرغم شرایط خاص کشور به برگزاری باشکوه مجمع کمک کردند، قدردانی و تشکر کرد. مطالبات برحق مردم. او به حق خود پی برد و اعلام کرد که فعالیت حزبی نباید محدود به فصول خاصی باشد و یک حزب قدرتمند باید بتواند با آمدن و رفتن دولت ها اهداف و اصالت مردمی خود را حفظ کند. زیرا در حزب «من» دیگر مطرح نیست و «من» تبدیل به «ما» می شود و وحدت کثرت برای به حداقل رساندن اشتباهات و ریسک ها شکل می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید