در نیمه اول برای من مهم بود که شخصیت تیمی را از دست ندهم / به شاگردانم برای این برتری تبریک می گویم.

ساعت: 18:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800294

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: آنچه برای من مهم بود شخصیت تیم و نباختن بود که بازیکنانم در این رکورد نقش عمده ای داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری گفت: در مجموع بازی خوبی بود. با توجه به اینکه چمن ورزشگاه کیفیت خوبی نداشت اما استقلال در هر دو نیمه برتر بود. در مجموع بازی بسیار خوبی را دیدیم و از بازیکنانم تشکر می کنم که خیلی خوب بازی کردند. تیم نفت هم خوب بازی کرد و به آنها خسته نباشید می گویم.

وی ادامه داد: نه یک یا دو امتیاز، بلکه چند نکته را باید در نیم فصل اصلاح کنیم. من از بچه های تیمم تشکر می کنم و به آنها تبریک می گویم چون هدف من و آنچه در نیم فصل برایم مهم بود شخصیت تیم بود و نباختن و گل های کمتری که زدیم.

مجیدی در پایان گفت: به بازیکنانم بابت پیروزی در نیم فصل تبریک می گویم اما آنچه برایم مهم است شخصیت تیم است نه باخت. بازیکنان من نقش مهمی در این رکورد داشتند. در مجموع، قطعاً باید در نیم فصل دوم بهتر و قوی تر بازی کنیم.» ما باید نقاط ضعف خود را اصلاح کنیم و در نیم فصل تیم بهتری شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید