در نیم فصل دوم شاهد پرسپولیسی متفاوت خواهیم بود

در نیم فصل دوم شاهد پرسپولیسی متفاوت خواهیم بود

گلزن قهرمانی پرسپولیس در اولین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور معتقد است که این تیم در فصل دوم این تیم تغییر خواهد کرد. ابراهیم اسدی می گوید: لیگ برتر در پایان هفته یازدهم با اختلاف 24 امتیازی پرسپولیس تعطیل شد. این رهبری امیدوار کننده است. تجربه نشان می دهد تیمی که در نیم فصل قهرمان می شود احتمالاً در پایان فصل نیز قهرمانی خود را تکرار می کند. پرسپولیس حالا قهرمان لیگ برتر است و می تواند این هدایت را به قهرمانی نیم فصل و در نهایت قهرمانی پایان فصل بچسباند.

وی ادامه می دهد: شاید برخی از بردهای اقتصادی پرسپولیس انتقاد کنند اما این تیم خیلی هوشمندانه و منطقی امتیاز گرفت. در لیگ برتر اگر می خواهید قهرمان شوید باید اول کمتر گل بزنید و استحکام خط دفاعی پرسپولیس و دریافت تنها 3 گل در 11 بازی واقعا راضی کننده است. این تیم امیدوار کننده است اما مطمئن باشید در نیم فصل دوم شاهد پرسپولیسی متفاوت خواهیم بود. یحیی گل محمدی مربی باتجربه ای است که همیشه برای ارائه فوتبال تهاجمی و فرماندهی تلاش می کند. تعلیق حدود 2 ماهه مسابقات لیگ می تواند به کادرفنی پرسپولیس فرصت خوبی بدهد تا روی تاکتیک های تهاجمی کار کنند و بدون شک تیمی متفاوت را شاهد خواهیم بود.

ابراهیم اسدی می افزاید: به نظر من پرسپولیس نمایش بهتری ارائه کرد و بهترین مدعی قهرمانی لیگ برتر بود. به نظر می رسد استقلال، سپاهان و گل گهر در حال حاضر رقبای اصلی پرسپولیس باشند اما به نظرم شانس پرسپولیس نسبت به بقیه بیشتر است. نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم درس بسیار خوبی برای مدیریت و کادرفنی و حتی بازیکنان این تیم بود. دیدید بلافاصله پس از پایان مسابقات لیگ برتر، پرسپولیس برای پوشش نقاط ضعف فصل گذشته اقدام به خرید بازیکن کرد. یحیی گل محمدی بسیار هوشمندانه و منطقی لیست خرید خود را تهیه و به باشگاه ارائه کرد. مهمترین تغییرات در بخش دفاعی بود که امروز می توانیم آن را در عملکرد دفاعی تیم ببینیم. البته جا دارد از رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم تشکر کنیم. خرید این تعداد ستاره و بازیکن خوب در نقل و انتقالات برای شما آسان نیست. این خریدها به پرسپولیس کمک کرد تا با کمترین گل زده صدرنشین لیگ برتر شود.

کاپیتان اخیر پرسپولیس ضمن تمجید از علیرضا بیرانوند می گوید: همه بازیکنان پرسپولیس در 11 هفته گذشته بهترین بوده اند اما به نظر من ستاره لیگ برتر و پرسپولیس علیرضا بیرانوند بوده است. شنیده ام که این دروازه بان چند هفته ای است که از ناحیه کمر آسیب دیده است اما در پرسپولیس بازی می کند. او بهترین گل را زد و نقش بسیار مهمی در آمار عالی پرسپولیس در تعداد گل های زده داشت. شک ندارم که علیرضا بیرانوند در جام جهانی 2022 قطر و همچنین جام جهانی 2018 روسیه به عنوان یک ستاره ظاهر خواهد شد. او می تواند در قطر بهترین باشد و به موفقیت تیم ملی کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید