در ویک و کوگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810534

مشکلات و حواشی تمام نشدنی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد باعث شده تا کارکنان آبفا به جای پاسخگویی به مردم قربانی رسانه ها شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، بحران آب در شهر یاسوج تا هفته های اخیر حتی در مرکز شهر ادامه داشته و شهروندان یاسوجی برخلاف سال های گذشته آسیب های زیادی دیده اند. فقط در تابستان با کمبود آب مواجه شد.

مشکلات آب و فاضلاب در کهگیلویه و بویراحمد مدتی است که رو به افزایش است و به کم آبی محدود نمی شود و مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

بارها خبر درخواست آب کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم پرداخت آب، کمبود آب در شهر پرآب یاسود و سایر نقاط استان، عدم ترمیم به موقع ترک ها، نیمه تمام به رسانه ها رسید. -پروژه های تمام شده و اقدامات اخیر طلبکاران.شرکت خدماتی جلوی درب دسته گل ها را می بندد که ناتوانی در مدیریت باعث می شود و همه را حمایت مالی می کند.

کارکنان شهرداری یاسوژ در گفتگوهای مختلف با رسانه ها و حتی در جلسات استان، کاوش ها و کتاب های بی شمار شرکت آب و فاضلاب را عامل اصلی تخریب سطح وسیعی از آسفالت خیابان ها می دانند. و معابر این شهر حواشی را به دنبال دارد که در پاراگراف های بالا به برخی از آنها اشاره کردیم.

اگر به دنبال خروجی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد باشیم می توان به ضعف راهکارهای مدیریتی در پرداخت حقوق کارکنان، پیمانکاران و حتی توزیع عادلانه آب در نقاط مختلف استان و عدم توانایی در رفع مشکلات شبکه پی برد. آبفای استان توسط رسانه ها پاسخ داده شد.

در جدیدترین حاشیه ایجاد شده در آبفای استان یکی از رسانه های کهگیلویه و بویراحمد از مسدود شدن درب ورودی آبفای استان با شیر آب خبر داد، بنابراین مدیریت روابط عمومی این شرکت خدماتی جالب توجه است. .

روابط عمومی آبفا استان در مطلبی که برای رسانه های استان ارسال شد به خبر این رسانه واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه برخی شبه رسانه های مغرضانه مانند (……) به دلیل عدم صداقت مغرضانه هستند. انتشار حقایق و اخبار و حتی بدون پرسیدن سوال و تأمل در این زمینه، شخص یا افرادی که قصد توقف جرثقیل را در جلوی درب ورودی آبفا داشتند، دروغ جرثقیل آبفا محسوب می شدند و بر اساس این داستان سرایی، سناریویی را ایجاد کرده اند. که این نوع شایعه پراکنی و نشر اکاذیب و ترفندهای فریبنده در اطلاع رسانی بی شک به حیثیت و بدنه و جایگاه والای رسانه ها و اصحاب رسانه درگیر لطمه می زند و ترویج و تداوم آن ضربه هولناکی بر جایگاه رسانه و عمومی است. اعتماد و اطلاعات عمومی را تحریک می کند.

a5893b9b 7129 4c35 8c8a 0fd11c7b6087 خبر خاکستری

در بخشی از این مقاله از عباراتی استفاده شده است که هرگز نمی‌توان آنها را پاسخی در مقابل رسانه‌ها دانست و حتی اگر اشتباهی از سوی رسانه‌ها صورت می‌گرفت، می‌توانست با عبارات بهتری از داخل این شرکت خدماتی پاسخ داده شود، یعنی مسدود کردن ورودی باید به دلیل عدم پرداخت مطالبات مورد غفلت قرار نگیرد.

پاسخ کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات گزارش شده از سوی رسانه های استانی را می توان به دیگر ابعاد آبفا اضافه کرد و باید این اظهارات سخنگوی دولت در آذرماه امسال را بازبینی کنیم که گفت: همچنین از انتقادات و هشدارهای دلسوزانه استقبال می کند. مردم و رسانه ها

متأسفانه این رویه و نوع پاسخ موثق به فرار به بدعتی در استان تبدیل شده است که می طلبد مسئولان روابط عمومی و روابط بین الملل استان نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند و از قربانی شدن رسانه ها به مطالبات مردم و مردم جلوگیری کنند. ضعف دستگاه ها وی همچنین از نماینده عالی در استان خواست خدمت به مردم را فدای سیاست نکند و بد حکمرانی را جدی بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید