در گام دوم دانش آموزان با قدرت علم استکبار را به زانو در می آورند

ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781401

مسئول نمایندگی ولی فقیه در حوزه بسیج دانش آموزی استان زنجان:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه دانش آموزان با ترس از ائمه و صالحین با استکبار جهانی مواجه شدند، گفت: در گام دوم انقلاب، دانش آموزان و جوانان استکبار را بر سر خود نشاندند. علم زانو

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حمید رفیعی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه تقاطع روز دانش آموز و استکبار ستیزی تقاطع تصادفی نیست، گفت: دانش آموزان آثار مهمی در تاریخ این روز از خود به جای گذاشته اند.

وی با اشاره به پیام امام خمینی (ره) در روز 13 آبان گفت: امام خمینی (ره) در این پیام می فرمایند: نمی دانم قلم من در کدام یک از مصیبت های ملت و کدام یک از جنایات شاه ناتوان است. جنایاتی که در دانشگاه تهران در دست دژهای شاه انجام شد یا قتل هایی که در سرتاسر ایران برای این جنایتکار حرفه ای انجام شد را باید ذکر کنم؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه امام خمینی (ره) مردم را «برای رسیدن به هدف، ادامه نهضت هر چه پر شور و نشاط ممکن» فراخواندند، گفت: هدف امام (ره) است. ) سقوط شطرنج است که رژیم شاهنشاهی و تأسیس حکومت اسلامی اعلام کردند: «هر کس یا گروهی با این سه پیشنهاد موافق نباشد راه او با راه ما و ملت ایران متفاوت است».

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: مخاطب بیان جوانان است و تحقق بسیاری از اصولی که باید در آینده این نظام محقق شود و انقلاب در گرو تلاش آنهاست.

رفیعی با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری در 30 سال گذشته همواره موتور محرکه آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی بوده است، افزود: بپذیرید.

وی بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی صادر شد، برنامه ای جامع و فراگیر است که نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدهای پیش رو را در نظر می گیرد. نقشه راه امت اسلامی را توضیح می دهد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه از آنجایی که اجرای این بیانیه در حوزه دانش برای آموزش و پرورش است، تصریح کرد: در این راستا نقش آموزش و پرورش در گام دوم است. انقلاب و چرخش آموزش و پرورش . آموزش دستیابی به باله های دانشی که او باید انجام دهد، موضوعی جدی است که باید مورد بحث قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به تولید علم و دانش، بومی سازی فناوری ها و بازتولید موسسات علمی، آموزشی، آموزشی، پژوهشی بر اساس اسناد تولید شده از جمله نقشه علمی کشور در سند تحول آموزش و پرورش، فکری. مهندسی و سیاست های کلی تحقیق و فناوری مهم است.

رفیع با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش در اجرای ابلاغیه گام دوم انقلاب کلیدی است، افزود: اگر آموزش و پرورش و دانشگاه ها درک و درک عمیقی از ابلاغیه گام دوم نداشته باشند، به هیچ نتیجه ای نخواهیم رسید. “

وی در ادامه با بیان اینکه این مسیر باید ریشه در معلمان، آموزش و پرورش و دانش آموزان داشته باشد و به درخت تنومند تبدیل شود، ادامه داد: اگر دانش آموزان از ابتدای دبستان به علم، پژوهش و تعمیق دست پیدا نکنند، بودجه های کلان نمی تواند محقق شود. . جبران کردن.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه سبک زندگی خوب و اسلامی در زندگی آینده نوجوانان موثر است، گفت: دانش آموزان مؤمن، فداکار و انقلابی، آینده سازان هستند. انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب بیش از هر چیز به اراده جوان انقلابی بستگی دارد، افزود: اسلام باید تبیین شود که آموزش و پرورش به این ترتیب رسالت سخت و مهمی بر عهده دارد.

رفیعی با اشاره به رهبری دانش آموزان در تمامی عرصه های سیاسی و فرهنگی قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: دانش آموزان قبل از انقلاب اسلامی با استکبار و استعمار روبرو هستند و همچنین مشارکت فعال این قشر در حراست مقدس و ایثارگران. 36000 دانش آموز شهید و هزاران جانباز نشان از بصیرت بالای این قشر دارد.

وی با بیان اینکه دانشجویان با ترس از ائمه و صالحین با استکبار جهانی مقابله کردند، افزود: در گام دوم انقلاب، دانش آموزان و جوانان با قدرت علم مستکبران را به زانو در خواهند آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید