در 200 روز گذشته شاهد گشایش های قابل توجهی در مدیریت کشور بوده ایم


ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820322

دبیر بسیج دانشجویی استان البرز مشاوره توجیهی برای سمت:

محمدرضا فلاحی گفت: در 200 روز گذشته شاهد گشایش های قابل توجهی در مدیریت کشور بوده ایم و دلیل آن نیز کاملاً مشخص است. دستم را می بوسم ولی خدا به جای خدا برکت می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عنوان؛ دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز با حضور رئیس جمهور و در دیدار با مردم گفت: طی 200 روز گذشته شاهد گشایش های چشمگیری در اداره کشور بوده ایم. ما معتقدیم که این پیشرفت ناشی از شانس نیست و دلیل آن کاملاً روشن است. دستم را می بوسم ولی خدا به جای خدا برکت می دهد. متأسفانه در سال های اخیر مشکلاتی همچون کرسنت 4200 تنی، اجرای قانون گرانی بنزین در آبان 98، خصوصی سازی های نامناسب که از نتایج دولت ایده آل جدید در اداره کشور است، افکار عمومی را به نابودی کشانده است. اعتماد به نظام اسلامی شده است.

محمدرضا فلاحی در نوزدهمین سفر استانی رئیس جمهور به البرز در دیدار رئیس جمهور با مردم افزود: ما این دولت را دولتی برای بازگرداندن اعتماد عمومی ملت می بینیم. امیدواریم این دولت وعده های محکمی داشته باشد و به حکومت داری بازگردد و توان و اراده مبارزه با فساد در تمام سطوح دولت آن دیده شود تا نقطه عطفی در حکمرانی انقلاب و دستاورد باشد. دولت اسلامی البته به شرطی که بتواند دستاوردهای خود را به خوبی برای مردم توضیح دهد.

وی افزود: نکته دوم اینکه آقای رئیسی شاکی است و مردم دیگر تحمل تصمیمات مردم را ندارند. آنچه مردم را نگران می کند، نبود قاطعیت در بین مدیران و حضور کارشناسان با نظریه های مختلف در تیم اقتصادی دولت است.به عنوان مثال بحث حفظ یا حذف ارز ترجیحی و… وجود تبعیض و فاصله نجومی بین جمعیت با آبمیوه گیری در وزارت نفت وجهه دولت شما را خدشه دار می کند. جریان انحصارها در صنعت خودرو به عاملی برای پیشرفت کشور در سایر زمینه ها تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: گفتمانی است که در گفتار و کردار کارگزاران انسجام ایجاد می کند. دولت بدون گفتمان وارد زندگی روزمره می شود و دولت با گفتمان ناکارآمد دچار رکود می شود. خسارت روزانه بیشتر از رکود است. گفتمان نیز شاخصی برای ارزیابی و انتخاب مدیران است. آقای رئیس جمهور، گفتمان یکپارچه همه مدیران میانی شما در کشور چیست؟ آقای رئیسی، ما معتقدیم که برخی از افراد تغییر یافته با لابی کردن، ایجاد روابط نادرست و تکیه بر این ادعا که ما باید با آن ارتباط برقرار کنیم، سعی در اداره دولت شما به عنوان یک پادشاه فرقه ای یا حداقل نشان دادن نحوه اداره آن دارند. هر کس.

وی افزود: احتراماً دولت مردمی و عدالت خواه فراتر از یک جناح انقلابی و حامی محرومان و مستضعفان است. همه باید بدانیم که اختلاف ما با بنیانگذاران شرایط کنونی صرفاً یک کارزار انتخاباتی نیست که پس از پیروزی رها شود و پاشنه ما از بین برود. عقل به چهره نمی خورد.

فلاحی به مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت: نکته چهارم برجام ارزان ترین الگو و در عین حال موفق ترین روش برای مستکبران جهان قبل از ما بود. در شرایط کنونی مذاکره با ایران ناجی غرب است. به هر حال ممنون که نان و آب مردم را به مذاکرات ربط ندادید. اما سوال اینجاست که چرا دستگاه دیپلماسی دولت با وجود ظرفیت های مناسب منطقه ای و جهانی در روزهای اخیر، با مذاکره با غرب و شرطی سازی جامعه، این ارزش را چند برابر می کند؟ عدم شفافیت در این زمینه و نبود افکار عمومی می تواند به اقتصاد و معیشت مردم آسیب وارد کند و نیاز به مراقبت دارد.

دبیر شورای بسیج دانش آموزی استان البرز گفت: نکته پنجم و پایانی این است که استان البرز ایران کوچک که بیش از آن عجیب است استانی است که بیش از یک دهه است زخمی و آفریده شده اما همچنان در آن جای دارد. سایه ها.تهران تعریف شده است. این استان دارای چهار زندان با جمعیت عجیب 25000 نفر در محدوده شهر و دارای 62 منطقه حومه شهر با جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر است. استانی که در پایین ترین سطح بودجه قرار دارد، از نظر سرانه یکی از ضعیف ترین استان ها است. با تمام این اوصاف مهم ترین مشکل استان البرز مهاجرت است. البته مهاجرت مهاجرت مدیران است.

وی افزود: چند سوال از آنها دارم اولین نکته این است که چرا تعداد قابل توجهی از مدیران تاکنون تغییر نکرده اند. نکته دوم این است که چرا برخی از وظایف شما در استان های دیگر و به طور کلی توسط مدیریت شهری تخصصی نمی شود. نکته سوم اینکه چرا از مدیران متعهد و متخصص این استان برای مدیریت شهرستان ها و استان استفاده نمی کنید. همچنین شایعه موکول شدن وظایف کلیدی خود را به بعد از سفر رئیس جمهور به استان تایید می کنید؟

وی ادامه داد: رئیس جمهور محترم از شما می خواهیم به روندی که این استان را به پارکینگ استانداران سایر استان ها و سکوی پرش مردم تهران و متأسفانه کوی مردم آن تبدیل کرده است، پایان دهید. بیرون آوردن استاندار از استان اگر چنین استانداری در استان ما وجود داشته باشد جریان دلسوز انقلاب را خنثی می کند.

اجازه ندهید نیروهای مؤمن و متخصص به دلیل نداشتن شرح حال رها شوند و اجازه دهید پدرخوانده ها ولایت را به زندگی شخصی خود تبدیل کنند. از این پس از شما می خواهیم که راهنماهای دیگری را در اختیار مدیران جوان، بومی و متخصص استان قرار دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید