دزدی های بزرگ در لیگ برتر انگلیس

اما لیگ برتر انگلیس هواپیماربایی های زیادی را به خود دیده است که به بهانه جدایی ناگهانی میهایلو مودریچ به چلسی به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

1. اولین هکی که به آن نگاه خواهیم کرد ویلیان است که سناریوی مشابهی با مودریچ داشت اما با یک باشگاه لندنی متفاوت. ویلیان آماده بود تا به اسپرز برود و در تاتنهام تست پزشکی انجام داد و همه چیز تمام شد. اما ژوزه مورینیو، سرمربی وقت چلسی، در آخرین لحظات نظر این بازیکن برزیلی را تغییر داد. او در نهایت چندین جام را در غرب لندن به دست آورد. او بعداً فاش کرد که هشت ساعت در دفتر تاتنهام برای پیشنهاد چلسی منتظر بوده است.

2. از جورجینیو ایتالیایی می توان به عنوان یکی دیگر از دزدی های کلاسیک چلسی نام برد. پپ گواردیولا در آن زمان به هافبک ناپولی علاقه داشت و همیشه او را با بازیکن سابق خود سرخیو بوسکتس مقایسه می کرد که رابطه بسیار خوبی با گواردیولا داشت. درست زمانی که همه منتظر دیدن عکس جورجینیو با پیراهن سیتیزن ها بودند، این بازیکن لندن را انتخاب کرد و به چلسی پیوست.

دزدی های بزرگ در لیگ برتر انگلیس

3. جسی لینگارد پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد قرار بود به وستهام یونایتد بازگردد. دیوید مویس از حضور این بازیکن در تیمش بدش نمی آمد اما باشگاه علاقه ای به پرداخت دستمزد بالا برای این بازیکن نداشت. در حالی که مذاکرات در جریان بود و همه منتظر دیدن لینگارد در وستهام بودند، ناگهان باشگاه تازه ارتقا یافته ناتینگهام فارست وارد عمل شد و با پیشنهاد بهتری با بازیکن ملی پوش انگلیسی قرارداد امضا کرد.

دزدی های بزرگ در لیگ برتر انگلیس

4. فکر نکنید هایک یک پدیده جدید در فوتبال جهان است، نه! روی کین، کاپیتان افسانه ای منچستریونایتد پس از توافق با کنی دالگلیش، سرمربی بلکبرن در بازی اسنوکر برای پیوستن به این تیم، پس از مذاکره ای کوتاه با سر الکس فرگوسن و شاگرد تیم ملی، ناگهان 180 درجه تغییر کرد. سر الکس منچستریونایتد شد.

دزدی های بزرگ در لیگ برتر انگلیس

5. البته فکر نکنید چلسی به بازی ای که در آن استاد است دست نزده است! زمانی که منچسترسیتی پروژه بازسازی را با مالکان جدید اماراتی آغاز کرد، اولین بازیکنی که آنها را به خدمت گرفتند، روبینیو برزیلی بود که گفته می شد آماده است مادرید را به مقصد لندن ترک کند.در سال 2009، او به جای لندن در منچستر فرود آمد و قراردادی را با و اولین ستاره پروژه جدید شهر شد.

دزدی های بزرگ در لیگ برتر انگلیس

دیدگاهتان را بنویسید