دستان گل محمدی روی پوست گردو و تور لرزان قفس سفید/ رادوشوویچ بالاخره ایران را ترک کرد!

ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790676

دروازه بان کروات پرسپولیس با دریافت باقیمانده قرارداد فصل گذشته خود تصمیم به ترک ایران گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ بوژیدار رادوچوی، دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که پیش از دربی 97 قرارداد خود را با پرسپولیس نوتیس فسخ کرده بود، صبح روز گذشته تهران را به مقصد کشورش ترک کرد.

وی به دلیل عدم پرداخت معوقات و رفتار غیرحرفه ای مدیران باشگاه، پس از دریافت 50 هزار یورو از مجموع 200 هزار یورو، نامه ای مبنی بر فسخ قرارداد ارسال کرد و به دلیل اینکه مبلغ دریافتی از باشگاه با نصاب سایرین برابری می کرد. او دریافت نکرد و درخواست مدیر باشگاه برای گرفتن پاسپورتش که به شدت علیه او بود، به کرواسی بازگشت.

رادوشوویچ به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در این فصل می تواند به صورت قانونی از پرسپولیس جدا شود و می تواند بابت دستمزد امسال و سال آینده خود از فیفا شکایت کند. پرسپولیسی ها به رادو قول دادند تا 3 هفته آینده 15 درصد از قراردادشان را بپردازند.

قرارداد بوژیدار رادوشوویچ در دوران مربیگری محمد حسن انصاری فرد به مدت 3 فصل تمدید شد که در عین حال یک تمدید طولانی مدت با یک دروازه بان خارجی مسن ایجاد کرد. بوژیدار تنها بازیکن خارجی پرسپولیس بود که در هر 5 قهرمانی متوالی این تیم در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید