دستور ویژه رئیس قوه قضائیه برای دوستی حقوقی با زندانیان واجد شرایط


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913813

در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال، رئیس کل دادگستری دستوراتی را برای بهره مندی زندانیان از دوستی های قانونی به مراجع قضایی مربوطه صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه های قضایی، پس از پیروزی مهیج و نمایش غیورانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی فوتبال ولز و شادی و نشاطی که در سراسر ایران اسلامی رخ داد و تجلی و تبلور روحیه جمعی و اتحاد و همبستگی ملی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی آژه‌ای رئیس قوه قضائیه به دستگاه‌ها و مراکز ذیربط قضایی دستور داد که نعمت و شادی ملی را در نتیجه پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای آن زندانیان شکر کنند. که شرایط بهره مندی از دوستی های قانونی را دارند باید کمک و مساعدت شما تامین شود و هر چه زودتر مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شود.

البته در دستور رئیس قوه قضائیه آمده است که بدیهی است کسانی که در پرونده های اخیر مرتکب جنایت شده و مدافعان امنیت مردم را کشته و زخمی کرده اند، اموال مردم را آتش زده و قرآن را سوزانده اند، قابل بخشش و بخشش نیستند. این تاکید ماست که جایی برای آشتی در مورد عوامل و عوامل زمینه ساز تحولات اخیر وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید