دستور ویژه محسنی ادجه ای برای آزادی زندانیان

دستور ویژه محسنی ادجه ای برای آزادی زندانیان

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجیعی رئیس قوه قضائیه به مراجع و مراکز مربوطه قضایی دستور داد مقدمات آزادی زندانیان دارای شرایط بهره مندی از دوستی های قانونی را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی پس از پیروزی مهیج و نمایش غیورانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی ولز و شادی و نشاطی که در سراسر ایران اسلامی رخ داد و تجلی و تبلور روحیه جمعی و اتحاد و همبستگی ملی آژه ای رئیس قوه قضائیه به مسئولین و مراکز قضایی ذیربط دستور دادند که به فضل الهی و سعادت ملی در نتیجه پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بیشترین کمک و مساعدت را داشته باشند. باید به آن دسته از زندانیانی که شرایط بهره مندی از دوستی های قانونی و همچنین آمادگی برای آزادی و بازگشت هر چه سریعتر به آغوش گرم خانواده را دارند، داده شود.

البته در دستور رئیس قوه قضائیه آمده است که بدیهی است کسانی که در پرونده های اخیر مرتکب جنایت شده و مدافعان امنیت مردم را کشته و زخمی کرده اند، اموال مردم را آتش زده و قرآن را سوزانده اند، قابل بخشش و بخشش نیستند. این تاکید ماست که جایی برای آشتی در مورد عوامل و عوامل زمینه ساز تحولات اخیر وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید