دستگاه های اجرایی استان مرکزی باید به بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی کمک کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ فرزاد محصول الائمه استاندار استان مرکزی در نشست سران اقتصاد مقاومتی و آیین تجلیل از جهادگران استان مرکزی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اقتصاد مقاومتی 2 رکن دارد. که پوپولیسم و ​​اقتصاد دانش بنیان است، ارکان اقتصاد مقاومتی است و این ارکان شاخص فعالیت بسیج است.

مخلص الائمه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب راه حل مشکلات کشور را اقتصاد مقاومتی می دانند و اقتصاد مقاومتی در عرصه اقتصادی سابقه طولانی دارد.

وی ادامه داد: برخلاف آنچه اقتصاد مقاومتی در مورد دولت و کشور تصور می شود، اکنون نرم افزارهایی وجود دارد که شرکت های کوچک از آن استفاده می کنند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه اقتصاد پایدار نزدیک ترین تعریف به اقتصاد پایدار است، افزود: این نرم افزارها با گرفتن اطلاعات از شرکت ها میزان پایداری شرکت ها و کشورها را اعلام می کنند.

محالث الائمه تصریح کرد: اگر رشد رونق با وجود تحریم ها و فشارهای بیرونی است، رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را تعریف می کنند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ با شرایطی مواجه شد که نتوانست سیم خاردار تولید کند و هیچکس سیم خاردار به کشور نمی فروخت و اکنون به جایی رسیده ایم که ایران اسلامی متهم به صادرات است. مدرن ترین سلاح های ابرقدرت های جهان.

استاندار مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران را متهم به پیشرفته‌ترین سلاح‌های ابرقدرت می‌کنند در صورتی که بیشترین فشارها از ابتدای انقلاب به حوزه نظامی کشور وارد شده باشد.

مخلص الائمه ادامه داد: کار سازمان ها و برخی ادارات در زمینه محرومیت زدایی در این استان نیازمند هم افزایی است و ستاد رهبری و هماهنگی محرومیت زدایی در استان تشکیل شد تا هماهنگی بین این نهادها و دستگاه ها افزایش یابد. از موازی کاری در استان جلوگیری شود که مهم است و این امر باعث تسریع این فعالیت ها در استان شد.

وی یادآور شد: دستگاه های اجرایی استان مرکزی تمام تلاش خود را برای رفع فقر در استان به کار گیرند و با تمام توان در اختیار بسیج سازندگی باشند.

استاندار مرکزی گفت: با همه اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط جهاد سازندگی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر دستگاه ها در زمینه محرومیت زدایی در استان مرکزی و کشور همچنان شاهد محرومیت های زیادی هستیم. در کشور و استان .

محلس الائمه یادآور شد: حجم زیاد محرومیت در دوران طاغوت و قاجار یکی از عواملی است که با وجود تدابیر و تلاش های انجام شده در چهار دهه اخیر در کشور و استان مرکزی همچنان با این پدیده اجتماعی مواجه هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید