دستگاه های فرهنگی باید به اجرای جهاد توجه جدی داشته باشند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: این نهاد انقلابی را تقویت کنید.

حتی نجف آبادی گفت: دشمنان نظام اسلامی از همه ابزارهای تبلیغاتی، رسانه ای و به دور از ایمان، تقوا و عدالت برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام استفاده می کنند و در این شرایط شورای تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای دولتی و خصوصی و بخش های مختلف مردم موظفند با عنایت و هوشیاری کامل از مقدسات امام راحل، مقام معظم رهبری و مقام معظم رهبری پاسداری کنند.

وی ادامه داد: رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اعلام جایگاه جمهوری اسلامی، دفاع از ارزش های والای انقلاب و اسلام با ظرفیت تبلیغاتی است و باید از هر فرصتی برای موفقیت در این امر استفاده کند. کار “

نماینده مردم استان مرکزی گفت: گرفتن جهاد تبیین مقام معظم رهبری باید مورد توجه همه قرار گیرد و با توجه به توصیه معظم له همه مسئولان به ویژه نهادهای فرهنگی و تبلیغی باید حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی و توطئه های انقلاب اسلامی را تبیین کنند. دشمنان. “آشکار جوان.

امام جمعه اراک افزود: ارتقای امنیت اجتماعی و روانی در جامعه در برابر توطئه های دشمن و برخورد با گرگ ها یک ضرورت است و دستگاه قضایی با حمایت پلیس باید با مسئولان امر به این موضوع رسیدگی کند. “

دری نجف آبادی گفت: انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته در تامین امنیت اجتماعی خوش درخشیده و عملکرد درخشانی داشته است، اما در برخی موارد گرگ ها به دنبال تضعیف امنیت جامعه و همچنین قوه قضائیه، انتظامی و نظامی در دفاع از ظالم هستند. قدرت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دستگاه های تبلیغاتی باید برای شفاف سازی و خنثی سازی دسیسه های دشمنان در اجرای جهاد اهتمام جدی داشته باشند و با برنامه ریزی مناسب در این زمینه نقش آفرینی کنند چرا که دشمنان انقلاب دروغ و بزدل در برابر شورش . .

امام جمعه اراک یادآور شد: وحدت و انسجام در برابر اجرای بیانات و منویات مقام معظم رهبری یک ضرورت مهم است و همه در این زمینه رسالت مهمی بر عهده دارند که باید به آن عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی باید در عرصه تبلیغات بدرخشد و خوشبختانه استان مرکزی در این سال ها مشکل امنیتی و تشکیلاتی نداشته است و این مرهون تلاش ها و اقدامات مجاهدانه دستگاه های استان است و باید ادامه یابد. با قدرت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید