دستگاه های نظارتی زنجان باید نظارت بیشتری بر قیمت اقلام داشته باشند


ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812872

امام جمعه زنجان با بیان اینکه انصاف در فروش کالا سرلوحه کار است، گفت: با توجه به قیمت افسارگسیخته انتظار می رود دستگاه های نظارتی نظارت بهتر و بیشتری بر بازار داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه و شعبانیه گفت: در ایام شعبان اعیاد بزرگ مسلمانان رقم خورد و این ماه ماه باران، ماه رحمت الهی است. ، ولایت و امام.

وی با بیان اینکه سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت ولی بزرگ قرآن و در یک کلام عید مبارک پیامبر اعظم(ص) به نام سالار شهیدان است، افزود: دین مقدس اسلام حضرت محمد (ص) است. و حسین محفوظ امام حسین (ع).

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه شهدا قیام می کنند و مکتب اسلام را بیمه می کنند، گفت: از این رو خلقت و بقای اسلام با خون شهدا میسر شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جهاد همیشه مورد تاکید است، تصریح کرد: جهاد دو نوع عسگر و اکبر است. او می خواهد که این جهاد اکبر است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در زندگی ابتدا باید با نفس مبارزه کرد و به جهاد اکبر رسید، گفت: برای رسیدن به جهاد اصغر ابتدا باید جهاد اکبر را شکست دهیم زیرا بدون مبارزه هوای باطن نمی تواند باشد. برو تا با دشمن بیرونی بجنگی تا هر که برای رضای خدا نفسش را نگه دارد از سیم خاردار جبهه هم بگذرد و شهادت.

وی خاطرنشان کرد: البته رسیدن به روحیه ایثار، شهادت، کمک به دیگران در سایه الطاف الهی شکل می گیرد، بنابراین همه کارهایی که انجام می دهیم، همه اقدامات بزرگ و شاخصی که انجام می دهیم باید برای خشنودی باشد. همان گونه که امامان معصوم از بزرگ ترین وظایف هستند. کاری که کرده اند در راه خداست که وظیفه جهاد است.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه باید از جهاد تبیین نیز برای روشنگری و خنثی سازی توطئه های دشمن استفاده کرد، گفت: جهاد تبیین مایه بیداری و هوشیاری در برابر تلاش هایی است که می تواند افکار را تحت تاثیر قرار دهد. و برای رسیدن به اهداف این نوع جهاد و بصیرت افزایی در جامعه راهبرد دارند.

وی با بیان اینکه قرارداد پاریس نیز در اسفندماه امضا شد، افزود: این قرارداد شرم آور که با دخالت و توطئه انگلیس و آمریکا و البته بی کفایتی حاکمان وقت ایران، بخشی از کشور به امضا رسید. جدا شو.”

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه شیطنت های آمریکا همیشه وجود داشته و در جنگ تحمیلی از صدام حمایت کرده است، گفت: در دست دشمنان تا زمانی که ملت در راس است و مردم پشتیبان دولت هستند هیچ عاملی وجود ندارد. می تواند کشور را تهدید کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنانی اخیر با بیان اینکه ما مخالف جنگ، کشتار مردم و تخریب زیرساخت ها هستیم، گفتند: ما در حال مبارزه با تروریسم هستیم در حالی که خود این کشورها حامل تروریسم هستند.

امام جمعه زنجان گفت: حضرت آقا فرمودند امروز اوکراین قربانی سیاست آمریکا و بحران آفرینی شده است زیرا این آمریکا بود که در امور داخلی اوکراین دخالت کرد، اجتماعات ایجاد کرد، حضور سناتورهای آمریکایی در جوامع و تغییر دولت تا چنین مرحله ای

وی گفت: آمریکا در سوریه حضور داشته و مردم بیگناه را به قتل رسانده است، آنها چندین سال است که در یمن هستند، جنایات بی شماری در افغانستان انجام داده اند، چرا در این موضوعات از حقوق بشر صحبتی نشده است؟

آیت الله خاتمی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه از بازرگانان می خواهیم انصاف داشته باشند و عدالت و انصاف را رعایت کنند، گفت: کسبه باید به سود اندک راضی باشند، رحمت کنند تا خدا رحمتشان کند.

وی از دستگاه های نظارتی استانی خواست تا در روزهای پایانی سال نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند و گفت: قیمت ها بیداد می کند و برای اینکه مردم در پایان سال با قیمت مناسب خرید کنند، نظارت ها باید توجه بیشتری داشته باشند. کنترل کیفیت.” کمیت و قیمت اقلام را داشته باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید