دستگاه ها برای تامین بودجه باید تولید را با جدیت دنبال کنند


ساعت: 21:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1917019

سران کشور با تاکید بر اهمیت اجرای قانون تولید اموال و دارایی های مازاد دولتی به منظور تامین بخشی از درآمدهای پیش بینی شده در بودجه سال جاری، تمامی نهادها و سازمان ها را موظف به همکاری و نظارت فعال بر اجرای این قانون کردند. قانون در زمینه تولید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سران سه قوه در نشست سران قوای مجریه، مقننه و قضاییه که بعد از ظهر روز شنبه به ریاست آیت الله سیدابراهیم رئیسی برگزار شد، بر اهمیت اجرای قانون تولید مازاد دارایی های دولتی تاکید کردند. بخشي از درآمدهاي تعهد شده در بودجه سال جاري را تامين كردند و همه نهادها و سازمان ها را موظف كردند تا بر همكاري و اجراي قانون در زمينه بهره وري نظارت فعال داشته باشند.

در این جلسه موضوع تدوین برنامه هفتم توسعه کشور با همکاری دولت و شورای اسلامی و با مشارکت فعال کارشناسان و کارشناسان دو قوه در اولویت و ضرورت قرار گرفت تا این برنامه در بودجه 1402 مستند شده است.

در این دیدار آیت الله رئیسی، محمد باکر کلیباف و حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی ادجه ای امنیت را مهمترین مقوله و مبنای رشد و توسعه کشور و آرامش جامعه دانستند و بر حفظ و تقویت امنیت تاکید کردند. در تمامی ابعاد توسط نهادهای مسئول.

دیدگاهتان را بنویسید