دستگیری رئیس حراست شهرداری و رئیس شورای شهرداری رازکان به اتهام اختلاس

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جمع خبرنگاران با استناد به گزارش اداره حراست شهرستان زرندیه از اختلاس 350 تن سیمان توسط رئیس حراست شهرداری و رئیس شورای شهر رزاکان خبر داد. به شهرداری : با ارجاع این پرونده به دادسرای زرندیه و صدور قرارهای لازم قضایی، بلافاصله تحقیقات از سوی دادستان مربوطه آغاز شد و با ارائه گزارش های تکمیلی این تعداد به 750 نفر افزایش یافت. در این خصوص دستورات لازم از سوی مقام قضایی صادر شد و خداحافظی کردند و راهی زندان شدند.

وی افزود: با تقدیم قرار وثیقه از سوی متهمان و با توجه به لزوم ادامه تحقیقات، دستور نظارت قضایی برای هر دو متهم مبنی بر ممنوعیت فعالیت مرتبط صادر و ابلاغ شد و در حال حاضر پرونده مختومه است. .

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به عزم و اراده قوه قضائیه و سیاست راهبردی آن در مبارزه با فساد و مبارزه قاطع با فساد در همه ابعاد و عرصه ها، بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمان ها و نهادها تاکید کرد. به جرایم و تخلفات صورت گرفته در تمامی دستگاه ها به ویژه دستگاه های خدمات رسان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: رسیدگی به جرایم مدیران متخلف همواره در اولویت دستگاه قضایی استان خواهد بود.

گفتنی است این پرونده در مرحله تحقیقات فنی و قضایی است و به زودی پس از صدور حکم و تایید حکم به اطلاع خواهد رسید و در این مرحله نمی توان درباره مجرمیت یا بی گناهی متهم اظهار نظر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید