دستگیری سارق آثار هنری در فضای مجازی


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811696

رئیس پلیس فتا صوفیه از شناسایی و افشای یک پرونده مربوط به فروش مجموعه های هنری به هنرمند در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس پلیس فتا صوفیه از شناسایی و افشای پرونده ای در رابطه با فروش مجموعه های هنری به هنرمند در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ داوید معظمی گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق گفت: یکی از هنرمندان مطرح کشور به نقل از پلیس فتا مدعی است که افراد ناشناس با انتشار و فروش غیرقانونی مجموعه های هنری وی در فضای مجازی موجب وارد آمدن خسارات مادی و معنوی به آنها شده است. به او.

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: همچنین شاکی گفت: با اعلام تعداد زیادی از دانش آموزانی که از مجموعه های آموزشی اینجانب استفاده می کنند، متوجه شدم مجموعه های من در چندین صفحه اینستاگرام خرید و فروش می شود و افراد ناشناس از من سوء استفاده می کنند. نام. آنها این مجموعه ها را به صورت غیرقانونی در شبکه های اجتماعی می فروشند.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا پایتخت کار خود را آغاز کرده اند و در بررسی های اولیه مشخص شد بیش از 5 صفحه اینستاگرام با بیش از 180 هزار فالوور و تعداد زیادی مجموعه مرتبط با شاکی با مبالغ ناچیزی در این زمینه فعال است. “آنها در این صفحات می فروشند.

وی افزود: با اقدامات تخصصی ماموران سایبری پلیس فتا، گردانندگان این صفحات در فضای مجازی شناسایی و با اقدامات فنی اطلاعات هویتی و محل سکونت متهمان ارائه شد. تجهیزات الکترونیکی تحویل پلیس فتا شد. .

سرهنگ گودرزی به شهروندان توصیه کرد: بر اساس ماده ۲۳ قانون کپی رایت، هرکس می‌تواند تمام یا قسمتی از اثر دیگری را که تحت حمایت این قانون است، بدون اجازه وی یا عمداً به نام خود یا پدیدآورنده منتشر کند. نشریه اعم از پخش یا پخش به حبس تأدیبی از شش ماه تا سه سال محکوم خواهد شد. همچنین شهروندان می توانند موارد مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا ناجا به نشانی www.cyberpolice.ir گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید