دستگیری عروس و داماد و اپراتور به دلیل انتشار محتوای مجرمانه


ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855427

معاون فضای مجازی و رسانه و نظارت دادسرای شهر یاسوژ از دستگیری عروس و داماد و اپراتور به اتهام انتشار محتوای مجرمانه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس نادریان معاون فضای مجازی و رسانه و ناظر دادستان یاسوج با بیان اینکه برخی فیلم ها و تصاویر غیرعادی در فضای مجازی استان منتشر شده است، گفت: آداب و رسوم اصیل و عشایری استان ما در یک راستا نیست. و در این راستا دستگاه قضایی استان، پلیس فتا و نهادهای امنیتی وارد عمل خواهند شد.

نادریان افزود: با دریافت گزارش صمد ک.ب (سامانه ارتباط مستقیم با دادستان مرکز) مشخص شد عروس و داماد با ظاهری خاص و در دست داشتن اسلحه و فیلمبرداری از این صحنه اقدام به انتشار این محتوا کرده اند. مرتکب جنایاتی در فضای مجازی استان شدند که موجب آشفتگی در اذهان عمومی شد.

معاون دادسرای عمومی و انقلاب منطقه گفت: برخی با اقدامات غیرقانونی خود امنیت روانی جامعه را تحت الشعاع قرار می دهند که در این راستا با توجه به اهمیت جرم، با صدور دستور قضایی، عروس و داماد و … فیلمبردار شناسایی و دستگیر شده تا تکمیل تحقیقات در بازداشت به سر می‌برد.

نادریان گفت: راه اندازی سامانه «صمد کی بی» (سامانه ارتباط مستقیم مردمی با دادستان مرکز استان) موجب شکایت، پیشنهاد و انتقاد مردم در خصوص فضای مجازی و سایر موارد تخلف در استان شده است.بسیار مثبت است. بازخورد، به برکت اعتماد عموم مردم صادق استان به قوه قضائیه و سامانه “صمد ک.ب”.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید