دستگیری هفت سارق در تربت جام


ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820204

موهبتی گفت: پس از وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در نقاط مختلف شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری 11 و 12 موفق شدند با افزایش گشت های عملیاتی و رصد عملیاتی، دو متهم سابقه دار را در این رابطه دستگیر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس، سرهنگ مجتبی موهبتی فرمانده انتظامی تربت جام در گفت و گو با صبح توس; وی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در نقاط مختلف شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری 11 و 12 با تقویت گشت های عملیاتی و رصد عملیاتی موفق به دستگیری دو متهم سرشناس در این رابطه شدند. وی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در نقاط مختلف شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و دو نفر با سابقه سرقت در صحنه مشکوک شدند و افراد مورد نظر بی توجه رصد شدند.

وی افزود: پلیس پس از چند روز تحت نظر و کنترل متهمان، طی یک عملیات غافلگیرانه در جریان سرقت آنها را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: این افراد در پی مواجهه با مستندات مستدل پلیس به 7 فقره سرقت شامل 5 فقره سرقت قطعات خودرو، خودرو و موتور سیکلت اعتراف کردند.

موهبتی در پایان می گوید: سارقان نیز مانند بسیاری از سارقان معتاد هستند و بنابراین دزدی می کنند. تصریح کرد: شهروندان نسبت به موارد مشکوک یا حرکات غیرعادی افراد حساس باشند. و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهید تا شهروندان در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید