دستگیری یکی از اعضای تیم استقلال با شکایت یک دختر

فرهاد مجیدی هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم را برعهده دارد. استقلال در پایان هفته دوازدهم با 28 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. استقلال در هفته دوازدهم مقابل فولاد خوزستان پیروز شد. استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر باید به مصاف آلومینیوم اراک برود.

در چند روز اخیر خبر حضور یکی از بازیکنان استقلال در پلیس Police تجریش منتشر شده است. رکنا در حال پیگیری موضوع بود که ناگهان جزئیات جدیدی از دستگیری یکی دیگر از اعضای تیم فوتبال استقلال با خبر شد.

این فرد حدود 2 ماه پیش با شکایت دختری بازداشت شد و در حال حاضر با قرار وثیقه به سر می برد.

ماجرای دستگیری این بازیکن تیم فوتبال استقلال چیست؟

استقلالی ها با یک دختر رابطه نزدیک داشتند و حتی در دربی استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ماندگار شدند.

پس از بازگشت دختر مورد نظر به کشور، رابطه او به هم خورد که از یکی از اعضای تیم فوتبال استقلال به خاطر جنایتی عجیب شکایت کرد.

البته برخی معتقدند این فرد قصد اخاذی از تیم فوتبال استقلال را داشته است اما در حال حاضر یکی از اعضای تیم فوتبال استقلال متهم اصلی است و با قرار وثیقه آزاد شد تا زمانی که کیفرخواست تشکیل شود و پرونده به دادگاه کشیده شود. تصمیم گرفت…

پس از این دستگیری فرد مورد نظر مدتی در تمرینات استقلال حاضر نشد. از آنجایی که حفظ نظم برای سرمربی استقلال بسیار مهم است، او ممکن است این مرد را جدی گرفته باشد.

در همین رابطه فرهاد مجیدی بارها اعلام کرده که به نظم و انضباط آماده سازی تیمش اهمیت می دهد و گفت: نظم و انضباط مهمترین مسئله در تیم من است. برادرم فرزاد با 15 دقیقه تاخیر به تمرین آمد اما 10 روز به او اجازه تمرین ندادم و 20 درصد از قراردادش جریمه شد.

دیدگاهتان را بنویسید