دستگیری 10 تروریست تکفیری صهیونیستی داعش

دستگیری 10 تروریست تکفیری صهیونیستی داعش

روز جدید سربازان گمنام امام زمان (عج): ده تن از تروریست های تکفیری صهیونیستی داعش که قصد انجام چندین عملیات تروریستی را در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) داشتند. دستگیر کردند

در اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات آمده است: با عرض تسلیت ایام مصیبت از درگاه خداوند متعال و قبولی عزا و عزا، به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی می‌رسانیم که سربازان گمنام امام زمان (عج) در سه روز گذشته 10 تروریست تکفیری – صهیونیستی که برای انجام چندین عملیات تروریستی در جمع عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) اعزام شده بودند، دستگیر شدند.

رژیم جنایتکار صهیونیستی که پس از ناکامی بزرگ هفته گذشته در انفجار مرکز حساس کشور توسط تروریست های تجزیه طلب موسوم به کومله، تلاش کرد این شکست سنگین را تحت الشعاع قرار داده و روحیه حامیان خود را بازگرداند، این بار سعی کرد از تکفیری-داعش استفاده کند. البسه برای عملیات تروریستی. اقدام در مجالس عزاداری حضرت امام حسین (علیه السلام). با آموزش قبلی مجاهدین گمنام توسط وزارت اطلاعات و رصد مزدوران ترکیه و عراق، آنها تروریست های تکفیری را در دو منطقه غرب و جنوب کشور دستگیر و کلیه مواد منفجره و وسایل ارتباطی آنها را کشف و ضبط کردند. و سلاح ها همچنین بر اثر تیراندازی به تروریست ها در حین دستگیری، دو مرد دلاور گمنام مجروح شدند که انشاالله مشمول دعای عزاداران حسینی می شوند.

سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اعلام می دارند که با اقتدار، هوشمندی و با نثار جان و سلامتی از امنیت کشور و آرامش مردم ایران اسلامی محافظت می کنند. در عین حال از هیئت، تکایا و دیگر مجالس عزاداری و همه عزاداران حسینی می خواهند که همچون گذشته با هوشیاری کامل برای موفقیت همه مرزبانان و مرزبانان کشور و شکست دشمنان دعا کنند. ، برای گزارش هر مورد مشکوک به ستاد خبری وزارت اطلاعات (113) و یا نیروهای امنیتی و انتظامی حاضر در محل گزارش دهند. همچنین به اشغالگران بیت المقدس و مزدوران تکفیری-داعش و تجزیه طلبان تروریست اعلام می کنند که با پاسخ کوبنده قربانیان گمنام ملت بزرگ ایران اسلامی نیز برای عملیات نافرجام خود مواجه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید