دستگیری 10 نفر و انحلال عوامل مرتبط با مفقین


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916109

وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: چندین یگان عملیاتی مرتبط با گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و منهدم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت اطلاعات در بیانیه ای به شرح زیر اعلام کرد:

سربازان گمنام امام زمان (عج) با یادآوری یاد و خاطره ملت شریف ایران با عنایت پروردگار و عنایت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام توانستند شناسایی و متلاشی شوند. چند گروه عملیاتی مرتبط با گروهک تروریستی منافقین. گروه های مذکور با انجام اقدامات تروریستی و حملات خمپاره ای متعدد علیه مراکز اداری، نظامی، انتظامی و مسکونی و در عین حال ایجاد خسارت، فضای رعب و وحشت و ناامنی را نیز دامن می زنند.

پس از ردیابی و شناسایی عوامل خرابکار، مجموعه ای از عملیات های هماهنگی در استان های تهران، اصفهان و کردستان انجام و منجر به دستگیری 10 نفر از عوامل و حامیان منافقین شد.
در چندین عملیات تروریستی، اعضای این هسته‌ها نارنجک‌های دست ساز را به سمت اجتماعات و حملات خمپاره‌ای به مراکز العشاره پرتاب کرده و اقدامات شدیدتری را نیز در نظر گرفته‌اند.

تمامی اقدامات تروریستی مذکور با هدایت مستقیم مقر اروپایی گروهک تروریستی منافقین واقع در آلبانی انجام شد و حتی از جانبازان گروهک منافقین که مورد عفو و مطرود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند عملیات . .

همزمان با دستگیری اعضای این شبکه، کلیه اقلام و سلاح ها و ادوات عملیات تروریستی از قبیل خمپاره، نارنجک، مواد و تجهیزات ساخت نارنجک دستی، سلاح های سبک و کوکتل مولوتف کشف و ضبط شد.

شهدای گمنام ایران اسلامی ضمن تجدید عهد با ملت شریف ایران اعلام می دارند که در میدان نبرد با تروریسم موذی خون آشام، حامیان و حامیان تروریست ها به مبارزه با تروریسم تا نابودی کامل آن هم به زور و هم به طور طبیعی ادامه خواهند داد. هیچ خوبی نخواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید