دستگیری 3 میلیارد کلاهبردار در هرمزگان


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877056

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری فردی که با ارائه فیش جعلی اقدام به فریب شهروندان می کرد، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلمرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: آیا خرید لوازم برقی از طریق برنامه واتس اپ با ارائه فیش جعلی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که فروشندگان کالا را با چند دستگاه خودرو به آدرس های اعلام شده ارسال کرده و افرادی با دریافت رسید پرداخت از خریدار، اقلام را تحویل گرفته اند که بعدا مشخص شد فیش های جعلی بوده و فاقد مبلغ بوده است. سپرده شد. در حساب فروشنده

افسر انتظامی استان تصریح کرد: با اقدامات فنی کارشناسان پلیس فتا، متهم اصلی پرونده که با ارائه و ارسال قبض های جعلی برای فروشندگان، در یکی از شهرستان های استان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. .

فرمانده انتظامی ناحیه هرمزگان گفت: متهم پس از مواجهه با اسناد و مدارک موجود صراحتا به بزه انتسابی اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

سردار جعفری ارزش کلاهبرداری این متهم را 3 میلیارد و 100 میلیون ریال عنوان کرد و به عموم مردم و مردم استان توصیه کرد: در صورت مراجعه به سایت های خرید و فروش توجه داشته باشید که این گونه سایت ها صرفا جهت تبلیغات می باشد. و تا زمانی که فروشنده و خریدار کالا را نبینند هیچ خریدی انجام ندهند و از سپرده گذاری به عنوان وثیقه برای جدا نگه داشتن کالا خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید