دستگیری 48 ساعته سارقان بانک ملی باعث ناراحتی رسانه های انگلیسی نشد


زمان: 09:35
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855850

دستگیری سارقان گاوصندوق بانک ملی در کمتر از 48 ساعت از موفقیت بزرگ پلیس که حال و هوای رسانه های خارجی به ویژه رسانه های انگلیسی را نپسندید و با کار رسانه ای این موفقیت بزرگ پلیس را از بین برد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شامگاه پنج شنبه 22 خردادماه، سرقتی از گاوصندوق بانک ملی تهران انجام شد که سارقان از درب پشتی ساختمان که در پارکینگ داخلی قرار دارد، به دلیل شکستن و شکستن آن وارد ساختمان شدند. قفل رمز عبور در گاوصندوق بانک وارد شد.

بر اساس تحقیقات، 250 گاوصندوق تخریب شد، اما تنها 169 صندوق تخلیه شد.

گفتنی است پس از وقوع سرقت، سارقان از درب پشتی بانک که داخل پارکینگ قرار دارد بیرون آمده و با شکستن قفل آن، مجدداً آن را «قفل» کرده و در نهایت از پارکینگ خارج شدند.

اما پلیس خیلی زود در کمتر از 48 ساعت سارقان را که تعدادشان در دنیا کم بود دستگیر کرد.سرقت های باندهای حرفه ای به زودی موفق به دستگیری سارقان خواهند شد.

سردار رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از ساعات اولیه روز دوشنبه با اطلاع از این سرقت، مجموعه پلیس بازدیدهای منظم و کار کارشناسی خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی تهران مجرب ترین و توانمندترین کارآگاهان را در اختیار دارد که در طرح های عملیاتی خود توانسته اند سارقان را شناسایی کنند.

رئیس پلیس صوفیه افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران ما در کمتر از 48 ساعت تمامی سارقان و همدستان آنها شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: برخی از این افراد در داخل و برخی دیگر در خارج از کشور دستگیر شده اند. همچنین بخش زیادی از اموال مسروقه مردم کشف شد.

رحیمی گفت: تحقیقات پلیس برای کشف وسایل سرقت شده دیگران از گاوصندوق همچنان ادامه دارد.

اما این موفقیت بزرگ پلیس به مذاق رسانه های خارجی به خصوص انگلیسی ها خوش نیامد و آنها با کار رسانه ای خود این موفقیت بزرگ پلیس را از بین بردند.

خبر خاکستری


دستگیری 48 ساعته سارقان بانک ملی باعث ناراحتی رسانه های انگلیسی نشد

دیدگاهتان را بنویسید