دستگیری 62 دلال ارز در پایانه های مرزی اربعین

دستگیری 62 دلال ارز در پایانه های مرزی اربعین

روز جدید : رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح مبارزه با دلالان ارز و کشف بیش از ۴۶ میلیون دینار عراقی به همراه انواع کالاهای قاچاق در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه خبر داد.

سردار گلمرضا رضاییان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات تکمیلی به زائران پیاده اربعین و مقابله با هرگونه سوء استفاده اقتصادی احتمالی، طرح مبارزه با دلالان ارز و تا پایان اربعین حسینی اجرا شد. (ص) با اولویت اسکان در مرزها ادامه دارد.

وی افزود: در این مرحله از اجرای طرح، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی 62 فروشنده غیرمجاز ارز در پایانه های مرزی مهران، شلمچه و چذابه و همچنین مبلغ بیش از 46 میلیون دینار عراقی به همراه شش بنز را شناسایی کردند. خودرو، 270 هزار محموله دارو، 11 گوشی تلفن همراه و سه هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی شهرستان فرجه گفت: 10 دستگاه خودپرداز سیار در پایانه مرزی شلمچه برای تسهیل دسترسی زائران به پول نقد با پیگیری و مشاوره با کارکنان بانک های عامل نصب شده است.

رضاییان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از هموطنان خواست در صورت اطلاع و مشاهده رفتار اقتصادی مشکوک مراتب را از طریق فوریت های پلیسی 110 و یا به همکاران امنیت اقتصادی اطلاع دهند. پلیس در پایانه ها مستقر است.

دیدگاهتان را بنویسید