دستیار اسکوچیچ؟ ما برعکس خدمت می کنیم!


ساعت: 22:43
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840066

سرمربیان پیکان و فولاد در نشست خبری پس از دیدار هفته بیست و هشتم که با برتری فولاد به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری پس از تساوی پیکان مقابل فولاد گفت: بازی بدی نبود. در نیمه اول تیم ما کمی سنگین بود و نتوانستیم از بالا بپریم و توپ را به حریف دادیم. نیمه دوم را بهتر شروع کردیم و گل تساوی را زدیم اما به دلیل کم تجربگی و جوانی بازیکنان گل دوم را به ثمر رساندیم. فشردگی مسابقات تیم ما را نگران کرده است. تمام تلاش خود را می کنیم تا در دو بازی آینده پیروز شویم و فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: گل اول را در دقیقه 45 به ثمر رساندیم و گل دوم بعد از وقت اضافه بود. این نشان می دهد که بچه های ما نتوانستند خوب کار کنند وگرنه بازی برای باخت نداشتیم.

سرمربی پیکان با بیان اینکه نکونام از عملکرد داور و نظر شما راضی است، گفت: نکونام تیمش را برد و از داوری راضی است. خیلی دوست ندارم داوری را تحلیل کنم و وقتی می باختی اگر بخواهی در مورد داوری صحبت کنی بهانه است.

حسینی در پایان گفت: به ذخایر فولاد نگاه کنید، حالاتبری آمد و در ثانیه های پایانی با یک پاس عالی بازی را باز کرد. با این شرایط باید این هزینه را برای ساخت و ساز پرداخت کنیم و ناامید نیستیم. ما به این بچه ها ایمان داریم و امیدوارم در دو بازی آینده شرایط را تغییر دهیم.


* نکونام: دستیار اسکوچیچ؟ ما برعکس خدمت می کنیم!

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک فولاد مقابل پیکان گفت: می دانستیم از بازی چه می خواهیم و شرایط را داشتیم. می دانستیم که پیکان به دنبال اشتباه ما برای ضربه زدن است. فکر می کنم در کل مسابقه به حریف فرصت ندادیم و در یک مقطع و با یک اشتباه ساده ما را به گل رساند و نزدیک بود بازی ذهنی ما زیر سوال برود.

وی ادامه داد: در نیمه اول و نیمه دوم موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما متاسفانه نتوانستیم از آن استفاده کنیم اما خوشبختانه به آنچه که شایسته بودیم رسیدیم. این نتیجه برای حداقل حق ما 2 بر 1 بود، چون خیلی خوب بازی کردیم. می توانستیم راحت تر برنده شویم، اما یک لحظه خوابمان برد و نادیده گرفتیم. ما نشان دادیم که تا آخرین لحظه برای پیروزی می جنگیم.

او گفت: یک ماه در عربستان بازی کردیم، بعد برگشتیم و با تیم های گل گهر، نفت و استقلال به طور کامل بازی کردیم. اگرچه شانسی برای کسب سهمیه نداریم، اما حفظ این انگیزه در بین بازیکنان واقعا سخت است، اما آنها نشان دادند که چه بازیکنان باکیفیتی هستند و روحیه بالایی دارند. امیدوارم در دو بازی آینده انگیزه بالایی داشته باشیم.

نکونام گفت: پیکان گلزنی کرد و از نظر بدنی بازی کرد اما موفق شدیم دو بار مقابل این تیم گلزنی کنیم. داور مسابقه را خوب اعلام کرد و به خوبی هدایت شد. برخلاف بازی هفته گذشته مقابل استقلال، همه دیدند که چه اتفاقی افتاد و چگونه قضاوت کردند. من کاری به پنالتی ندارم اما زاهدی فر طوری بازی را مدیریت می کند که کاملا به ضرر ما تمام شد. اعتراض کردیم و کارشناسان تایید کردند. باید قدر داوران جوانی را که داریم بدانیم تا رشد کنند. ما هم وظیفه داریم کمک کنیم. چون ما فوتبال بازی می کنیم می دانیم کدام داور به نفع فوتبال تصمیم می گیرد. اگر داور به نفع فوتبال حکم کند، فوتبال ما رشد می کند.

وی در خصوص حضور خلعتبری در تیم فولاد گفت: قبلا هم گفته بودم بهترین بازیکنان لیگ بالای 30 سال هستند. اصلا سنم برام مهم نیست عملکرد شیمبا را در 3 سالی که در فولاد بودم ببینید. وقتی آمدم گفت آخرین فصل من است و می خواهم خداحافظی کنم اما او به تمرین و زندگی حرفه ای خود ادامه می دهد و یکی از بهترین افراد ماست. سن یک عدد است. حلعتبری هم بازیکن من است و به نظرم یکی از باتجربه ترین بازیکنان است. بزرگ و در حال رشد است. ما به چنین بازیکنانی نیاز داریم و بازیکنان بزرگ اهداف بزرگی را به تیم تزریق می کنند.

در مورد ملی پوش بودن در هر دو تدارکات تیم ملی کانادا چه بگویم؟» می خواهم تیم ملی موفق شود و در مواقع لزوم تشویق و انتقاد می کنیم. تمام جوایز فوتبالم را مدیون تیم ملی هستم. اکنون نمی توانیم اعتراض کنیم زیرا تصمیمات گرفته شده است.

وی درباره برنامه های فولاد برای دور دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: مسابقات خوبی داشتیم. از گرشاسبی تشکر می کنیم که همیشه در کنار ما بوده و شرایط خوبی را برای ما فراهم کرده است. من می توانم جدا شوم و می توانم بمانم. من دوست دارم پیشرفت کنم و اولین انتخابم تا 1000 فولاد است. من لیستی از افرادی که باید برای لیگ و آسیا تعیین شوند را به باشگاه دادم. اگر شرایط برای جاه طلبی من و جاه طلبی باشگاه فراهم باشد، ادامه خواهیم داد. چون دوست دارم هر روز موفق شوم. موفقیت همیشه در بردن یک جام نیست، در یک مقطع زمانی پیشرفت می کنید. همچنین رویای یک مربی تمرین در فولاد است. ما هواداران بزرگی داریم و امیدوارم بتوانم از حضور آنها در این هفته استفاده کنم.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن یا مربی فولاد با تیم ملی به قطر می رود، گفت: کادرفنی چرا باید برود؟

در مورد این شایعه که می توانی به عنوان دستیار اسکوچیچ به قطر بروی چطور؟ گفت: مگر برعکس نگفتی؟ برعکس ما در خدمت این قضیه هستیم!

ملی پوش سابق درباره اینکه آیا پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را می پذیرد یا خیر، گفت: تیم مربی دارد و چیست؟

نکونام در مورد اینکه فکر می کنید کدام بازیکنان به تیم ملی دعوت خواهند شد، گفت: کیفیت تیم و بازیکنان ما مشخص است. اما چه بازیکنی انتخاب شود چه نشود، من به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذارم و دخالت نمی کنم. مربی انتخاب می کند و باید مسئولیت پذیر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید