دشمنان؛ آنها وحدت، یکپارچگی و دین ما را هدف قرار داده اند


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1920215

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان وحدت، یکپارچگی و دین ما را هدف قرار داده اند اما به امید خدا و این بار بدون امید به پوسته عنکبوتی خود بازخواهد گشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان با حضور در مراسم چهلمین روز شهادت شهدای امنیت بوکان که با حضور جمع کثیری از مسئولان کشوری و استانی، خانواده های معزز برگزار شد. شهدای بزرگوار، مردم و بسیجیان بوکان در سالن شهید سلیمانی این شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با اشاره به این مهم او گفت واقعیت تاریخی؛ جوانان تاریخ را می آموزند. از آنجایی که تاریخ چند سال اخیر کشور بسیار مهم است و درس های بزرگی می دهد، تاریخ حکومت صفویه و چگونگی تشکیل آن، جنگ چالدران را مطالعه کنید و ببینید که هزاران جوان جان خود را فدای انقلاب کردند. کشور.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود؛ عبرت گرفتن از تاریخ بسیار مهم است و می تواند راهگشای آینده باشد، همچنان که انقلاب اسلامی مهم ترین نمونه از صفحات متعدد تاریخ برای آیندگان و نسل های آینده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی قدمتی هزار ساله دارد چرا که همه بزرگان اسلام در هزار سال اخیر خواستار حاکم شدن احکام اسلامی در جامعه بودند که در نهایت با شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران محقق شد.

پورجمشیدیان افزود: در زمان جنگ های دوران قاجار و قبل و بعد از آن بیش از 800 هزار کیلومتر مربع به دلیل بی کفایتی شاهان قاجار از کشور ما جدا شد.

وی ادامه داد: اینها نمونه های تاریخی واقعی و غیرقابل انکار بلایی است که حاکمان نالایق این سرزمین جدا از رنجی که بر سر مردم آورده اند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود نقش مهم کردستان را در شکل گیری و برقراری امنیت پایدار در انقلاب و کشور برشمرد و گفت: کردستان به عنوان ائمه انقلاب بارها گفته است، دژ مستحکم انقلاب و گواه این اهمیت است، هزاران شهید هستند که این سرزمین پاک و مقدس تقدیم انقلاب و امنیت خود کرده است.

سردار پورجمشیدیان همچنین به نقش روحانیون، بزرگان و طلاب در کردستان اشاره و تصریح کرد: بی شک وحدت کنونی جامعه با درایت بزرگان دینی و املاک این سرزمین میسر شده است و اینها حماسه های بزرگی است که اگر یک مرد جوان فراموش می کند، او با مشکلات و حتی هدایت اشتباه روبرو خواهد شد.

وی در ادامه به نقش جوانان کردستان به ویژه بوکان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بیش از 370 شهید از شهرستان بوکان هستند؛ شهدای مدافع حرم از شهرستان بوکان هستند. آنها را نباید فراموش کرد، زیرا در غیر این صورت با توهم نسل جدید مواجه خواهیم شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در همین شهر بوکان و در جریان حوادث اخیر، پیشمرگان مسلمان کرد از روز اول انقلاب سر کار بودند و دوباره دست دشمنان را قطع کردند. از این ملت

وی ادامه داد: آیا علمای اهل سنت و پیشمرگان کرد مسلمان ما به دشمنان این ملت اجازه می دهند که کردستان عزیز را مانند اوایل انقلاب خطرناک کنند؟ این بزرگان در بحبوحه انقلاب تفکر و تئوری و توطئه شما را به هم ریختند و حالا شما را به قعر تاریخ خواهند انداخت.

پورجمشیدیان با اشاره به شهادت بسیجیان در اغتشاش اخیر گفت: شهادت سه برادر عزیزتر از جان را به همه تبریک می گویم. مفتخریم که این همه جوان در مقابل این دشمنان ایستادند.

وی ادامه داد: کسانی که در خیابان روسری به سر می کنند و سرکشی می کنند باید بدانند که این انقلاب مزین به خون هزاران شهید است و چهار حجاب به آن آسیبی نمی رساند.

پورجمشیدیان در پایان اعلام کرد: دشمنان وحدت، یکپارچگی و دین ما هدف قرار گرفته اند، اما به امید خدا و این بار ناامیدتر از هر زمان دیگری به پوسته عنکبوت خود بازخواهد گشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید