دشمنان در جنگ رودررو شکست خورده اند و به جنگ شناختی روی آورده اند


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916074

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه دشمنانی که در جنگ رودررو شکست خورده اند به جنگ شناختی روی آورده اند، گفت: هرگاه دشمنان دستاوردهای ارزشمند و بزرگ ایران اسلامی را تحمل نکنند دست به قیام می زنند که بصیرت و بصیرت دشمن را افزایش می دهد. علم به ضرورت و گذر از این وسوسه ها ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاه نیوز؛ دریادار خلبان علیرضا تنگسیری فرمانده ناوگان سپاه در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نماینده ولی فقیه در سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، حراست مقدس، حریم آل الله و امنیت و تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهرا(س) وی از جمع نمایندگان ولی فقیه در سپاه به عنوان پرچمدار معنویت یاد کرد و گفت: سلاح واقعی رزمندگان در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح به ایمان و اعتقاد و روحیه انقلابی و عنایت خداوند متعال بود.

وی از خلیج فارس به عنوان منطقه ای مهم و استراتژیک یاد کرد که همواره در مقاطع مختلف مورد آرزوی دشمنان بوده است و گفت: در دوران دفاع مقدس که رژیم صدام بعث سکوهای نفتی ما را با وجود کمبود امکانات و تجهیزات هدف قرار داد. صادرات حتی برای یک روز با تلاش شبه نظامیان قطع نشد.

وی با بیان اینکه در زمینه تسلیحات و تجهیزات بحمدالله هیچ وابستگی به دیگران نداریم، گفت: امروز ناوگان سپاه دارای موشک هایی با برد 10 تا 2000 کیلومتر دریایی، شناورهایی با قابلیت های مختلف ساخت بومی و پهپادهای مختلف است. اقشار مختلف با مأموریت های مختلف در این اقتدار داریم که همه به دست توانای فرزندان ملت ایران انجام می شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه به ذکر مصادیق عنایات الهی و توجه ویژه به دشمنان در خلیج فارس پرداخت و تصریح کرد: امروز هم دشمنان می دانند که تا زمانی که حلقه اتصال رزمندگان و مجاهدان ایمان و توکل به خداوند متعال است. هیچ کاری نخواهد کرد

وی با تاکید بر اینکه دشمنانی که در جنگ رودررو شکست خورده اند به جنگ شناختی روی آورده اند، گفت: هرگاه دشمنان دستاوردهای ارزشمند و بزرگ ایران اسلامی را تحمل نکنند دست به ناآرامی می زنند که برای گذر از آن لازم و ضروری است. این یک شورش است

دریادار تنگسیری در نهایت دلیل موفقیت رزمندگان در دریا و در مقابل آمریکایی ها، انگلیسی ها و دشمنان اسلام را معنویت رزمندگان توصیف و بیان کرد: در مرحله نهایی شکست دادن دشمن هستیم و خواهیم کرد. با ایمان قوی، اتحاد و همدلی به این مهم دست یابید.

در پایان این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه، فرمانده نیروی دریایی سپاه و دبیر ستاد کل نیروهای مسلح، مسئولان ارشد و مدیران نمایندگی ولی فقیه به از سپاه تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید