دشمنان مردم ایران را زمین گیر کردیم / در هوا و زمین و دریا در مقابل دشمنان صف می ایستیم


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809058

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فضل الهی امروز دشمنان ما در برابر اقتدار و اقتدار ایران اسلامی ناتوان، ناتوان و مستقر شده اند به گونه ای که هیچ قدرتی ندارند. حرکت.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به بندرعباس از آمادگی رزمی یگان های نیروی دریایی سپاه مستقر در جنوب کشور بازدید و ارزیابی کرد.

سرلشکر سلامی در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور مردم روستاهای زک و دربست گفت: این لحظات برای ما بسیار شیرین، دلنشین، خاطره انگیز و خاطره انگیز است. من خادم روستا هستم و افتخار می کنم که یکی از افراد مورد علاقه ام هستم.»

وی گفت: خداوند متعال را شاکریم که با پیروزی انقلاب اسلامی، ظالمان و مستکبران از سرزمین ما گریختند. عقب مانده ها و فقرا را نگه داشتند تا پیشرفت کنند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، استعمارگران از ملت ما سربلندی و سربلندی گرفته بودند، گفت: حاکمان وقت در مقابل آمریکا زانو زدند، ذلیل شدند اما با پیروزی. انقلاب اسلامی از نعمت استقلال، آزادی و حاکمیت اسلام و ارزش‌های اسلام برخوردار بودیم و بر سرنوشت خود مسلط بودیم.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، بیگانگان دیگر برای ما تصمیم نمی گرفتند، اما نمی توانستند تحمل کنند که ایران به استقلال رسیده و به نور، عدالت، آزادی و رهایی از ظلمت جهل و ظلم دست یافته است. از این رو از جنگ و تحریم و محاصره اقتصادی به ملت ایران فشار زیادی وارد کردند و دائماً روح و روان ملت ایران را آزار دادند و هر کاری از دستشان بر می‌آمد برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه این کشور انجام دادند.

سرلشکر سلامی با یادآوری اینکه «مبارزات زیادی انجام شده تا اراده بیگانگان در این سرزمین مقدس حاکم نشود»، گفت: ما یک سرباز را مدیون عزت این ملت هستیم. در تمام لحظات زندگی خود مدیون امام بزرگوار، مجاهدت های شهدا و رزمندگان جبهه اسلام و تدبیر، تدبیر، استواری و رشادت رهبر عزیز و عظمت انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای هستیم.

وی افزود: ما آموخته ایم که باید در مقابل دشمنان خدا ایستادگی کنیم تا مردم ما در امان باشند و امروز فرزندان ملت ایران در صف هوا، زمین و دریا در مقابل دشمنان ایستاده اند تا راه را ببندند. برای آنها و به فضل الهی دشمنان امروز ما: «در مقابل اقتدار و اقتدار ایران اسلامی، چنان ناتوان، ناتوان و مستقر شده اند که قدرت حرکت ندارند.

فرمانده کل سپاه افزود: از سوی دیگر تلاش می کنیم در خدمت و کمک به عزیزان، به مشکلات جامعه رسیدگی کنیم، مشکلات را حل کنیم، از آلام و آلام جامعه بکاهیم. ما افتخار می کنیم که به مردم خدمت می کنیم و تا آخر در این عرصه خواهیم ماند.

فرمانده کل سپاه در پایان از جهادگران و تلاش های انقلابی نیروی دریایی سپاه بویژه فرمانده این نیرو و زحمات عالی خیرین خیر و وفادار تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این مراسم سردار تنگسیری با ارائه گزارشی از ساخت و ساز و تکمیل این شهر گفت: پارسال که برای بازدید از وضعیت خسارت سیل 98 به اینجا آمدیم واقعا شرمنده مردم عزیز و بزرگوار این شهر شدیم. این منطقه زندگی مردم را تباه کرده بود و مردم در شرایط بسیار بدی زندگی می کردند. ما تصمیم گرفتیم با اتکال به خداوند متعال یک شهر مسکونی بسازیم و آنچه امروز می بینید می تواند به عنوان الگوی موفقی برای ساماندهی مکان هایی باشد که در آن سیل و طبیعت رخ می دهد. بلایا. توجه کنید.

وی افزود: امروز در چهل و چهارمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی و دومین سالگرد شهادت آن عزیز شهرک مسکونی مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح و تقدیم مردم شریف خواهد شد. رهبر حاج قاسم سلیمانی.» یک واحد مسکونی مستقل که تمام بخش‌های مورد نیاز مردم مانند مسجد، مدرسه، مغازه، آب، برق، مخابرات، مرکز بهداشت، شهربازی، زمین ورزشی و جاده روستایی را دارد.

دریادار تنگسیری با تشکر از خیرین و حمایت های فرمانده کل سپاه افزود: در استان به عنوان بنیاد مسکن، مسکن و شهرسازی، آب منطقه ای، برق، مخابرات و استانداری و سایر بخش ها ساخته شده است که این امر انجام شده است. توسط همه ماهواره ها قدردانی و قدردانی می شود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید