دشمنان می خواهند انقلاب اسلامی را تضعیف کنند


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913543

انوری گفت: آرزوهای دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی با نقش آفرینی مردم و بسیج مدفون می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج به مناسبت هفته بسیج، یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و شهدای حادثه ترور را گرامی داشت و هفته بسیج را تبریک گفت. دلایل مختلفی علیه انقلاب وجود داشت، بسیج سد دفاعی در برابر دشمن بود.

سرهنگ انوری به آغاز جنگ علیه ملت ایران در سال 59 و حمایت صدام اشاره کرد و ادامه داد: در جنگ تحمیلی بسیجیان و فرزندان ملت خوش درخشیدند، دفاع مقدس دوران افتخاری است که با آن جنگیدند. علویان و نبردهای عاشورا و گفتمان مقاومت انقلاب اسلام را نشان دادند.

وی با بیان اینکه بسیج پس از حراست مقدس در همه عرصه ها نقش آفرینی کرد، گفت: سازندگی و سازندگی، اقامه جهاد و محرومیت زدایی، خنثی سازی توطئه ها و آشوب ها از جمله نقش های بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد بسیج را سرمایه بزرگ ملت ایران اسلامی دانست و ادامه داد: بسیج در شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در خدمت نظام و انقلاب است.

وی افزود: بسیج پس از گذشت 4 دهه از انقلاب و گذراندن جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ نیمه سخت، نتایج خوبی دارد، بسیج دارای روحیه مردمی است و برای ایجاد روحیه وحدت برای خدمت و حل چالش ها تلاش می کند. در این مسیرها خون دارد که به انقلاب تقدیم کرد.

سرهنگ انوری گفت: بسیج در جنگ ترکیبی اخیر دشمن با نقش آفرینی و روشنگری های مختلف و تقدیم شهدای فراوان به انقلاب اسلامی گامی رو به جلو برداشته است.

فرمانده سپاه ناحیه بویار احمد با تاکید بر اینکه بر همه توطئه ها و نقشه ها علیه انقلاب اسلامی بسیج و تفکر جهادی غلبه خواهیم کرد، گفت: آرزوهای دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی با نقش آفرینی مردم و بسیج مدفون خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیج با توجه به منویات رهبر انقلاب اسلامی در راستای اعتلای حیات اسلامی ایرانی در سبک زندگی اسلامی گام برداشته است، گفت: 262 نشست سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار و 50 یادواره ایثار و شهادت نیز برگزار شده است. تشکیل شده، گروه های نقش فرهنگی با 20 گروه برگزاری کلیه رویدادهای ملی و مذهبی، برگزاری 398 نشست بصیرتی و تبیین جهاد، ثبت 200 درخواست مردم برای دریافت تسهیلات، ثبت درخواست برای دریافت اعتبار از محل اعتبارات، توزیع 75 هزار بسته معیشتی، اهدای بسته های آموزشی و آزمایشگاهی با وام 75 میلیون تومانی، تامین جهیزیه، نوسازی ساختمان های مسکونی، پخت غذای محرم، کمک به عشایر و سمینارهای آموزشی برای بانوان عشایر از جمله این اقدامات است.

وی تاکید کرد: ۱۴ آذر با فرمایشات رهبر معظم انقلاب دیدار بسیجیان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید