دشمنان همیشه برای براندازی نظام برنامه ریزی می کنند


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900984

ایرج فرخنده پور کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی ایران از زمان پیروزی دشمنانی داشته است. این دشمنان همیشه برای براندازی نظام برنامه ریزی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی اسماعیلی، استاد دانشگاه و کارشناس رسانه در برنامه مناظره روزانه به حوادث اخیر پرداخت و گفت: اعتراض حق طبیعی هر شهروندی است. به نظر می رسد مشکل اصلی این حوادث عدم ارتباط با معترضان است».

وی در ادامه به پرونده پزشکی مهسا امینی اشاره کرد و گفت: اگرچه شواهد نشان می دهد مهسا امینی مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است اما به نظر می رسد طرف مقابل به این صحبت ها و شواهد توجهی نکرده است.

این کارشناس رسانه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه طرد افرادی که به مردم و اموال عمومی آسیب می رسانند موضوعی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد، گفت: کسانی که امروز در خیابان هستند حرف و سوال دارند. کسانی که شنیده نمی شوند، شنیده نشدن آنها باعث شده است که سخنان خود را از طریق شاخ و تخریب بیان کنند. امروز دوران تکرار حرف ها و شعارها تمام شده است و باید به اصل ماجرا برویم.

در ادامه این گفتگوی رادیویی، ایرج فرخنده پور کارشناس مسائل سیاسی و از دیگر مهمانان این برنامه گفت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی دشمنانی داشته است. این دشمنان همیشه برای براندازی نظام برنامه ریزی می کنند.

فرخنده پور گفت: دوری از شعار و پرداختن به اصل موضوع از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است که به زودی به آن رسیدگی خواهد شد.

وی در ادامه هر جریان و اتفاقی را که در کشور رخ می دهد نیازمند آسیب شناسی دانست و گفت: آسیب شناسی در این امر نقش مثبت و مهمی دارد و می تواند توطئه های بعدی را خنثی کند. مطالبات باید از طریق تشکل ها بیان شود، بوق زدن و آسیب رساندن به اموال عمومی اعتراضی نیست و نوعی جنگ داخلی محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید