دشمن از طریق رسانه ها درصدد تخریب دستاوردهای انقلاب است/ روشنگری و هوشیاری ملت ایران باعث شکست دشمن شد.

وی افزود: ایران یکی از بهترین کشورهای جهان در عرصه دموکراسی است که همه ارکان نظام مستقیم و غیرمستقیم منتخب مردم هستند و مسئولان نتیجه انتخاب مردم هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: وقتی یک دولت مردمی روی کار می آید، البته این دولت نباید کاستی ها و کاستی های دولت قبلی خود را داشته باشد و اجازه دهد مردم در همه امور خلاقیت و نوآوری خود را نشان دهند.

توسعه نیروی کار بزرگترین دستاورد انقلاب است

وی ادامه داد: خوشبختانه بعد از انقلاب بخش های زیادی از این تفکر محقق شده است به طوری که امروزه نیروهای خلاق، جوان و مبتکر بسیاری در کشور و در عرصه های مختلف فعالیت می کنند و در واقع توسعه نیروی انسانی بزرگترین دستاورد انقلاب.»

سیاهکلی گفت: جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی دانشگاه ها و مراکز مختلف تحقیقاتی رونق خوبی داشته و با شتاب در حال پیشروی است به طوری که دستاوردهای ایران اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، نظامی، کشاورزی و… پس از پیروزی است. قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در همه زمینه ها رشد چشمگیری داشته است، اما در بخش اقتصادی با تورم و تورم همچنان با مشکل مواجه است. البته این مشکلات به تصمیمات غلط دولت در گذشته نیز برمی گردد که اقتصاد کشور را دولتی کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: مردم مانند سایر بخش ها دست به کار شده اند و پیشرفت کرده اند، در اقتصاد نیز باید این قاعده اعمال شود چرا که هرگاه کارها به ملت واگذار شود نتایج خوبی حاصل می شود.

وی تاکید کرد: کارکنان دولت باید سیاست گذاری کنند و چتر حمایتی داشته باشند و با حذف قوانین دست و پا گیر، اطمینان حاصل کنند که مردم بتوانند به بهترین شکل ممکن به وظایف خود عمل کنند. کار دولت کارآفرینی نیست، بلکه مدیریت، سیاست گذاری، نظارت و حمایت دولت است.

تلاش دشمن برای ایجاد قانون در بین ملت ایران

سیاهکلی گفت: دشمن در همه عرصه هایی که فرصت نفوذ داشت منجر به براندازی نظام جمهوری اسلامی شد. شکست خورده است و تحلیلگران آمریکایی، اروپایی و اسرائیلی اذعان دارند که ایالات متحده در تمامی سیاست های خود علیه ایران در 43 سال گذشته به دلیل هوشیاری، بصیرت و دشمنی ملت بیدار ایران شکست خورده است.

وی افزود: امروز دشمن با استفاده از رسانه ها و فضای مجازی سعی در فریب و تخریب دستاوردهای انقلاب دارد و بیش از 200 هزار نفر از عوامل دشمن مدام در فضای مجازی ناامیدی ایجاد می کنند تا امید را از مردم ایران دور کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: دولت انقلابی، مجلس، شوراها و همه مسئولان باید خدمات خود را به مردم افزایش دهند و به مردم نشان دهند مردمی، سالم، پاک و درستکار هستند که در این صورت ملت ایران از گذشته بیشتر خواهد بود. از مسئولان و نظام حمایت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: برنامه رسانه ای در فضای مجازی برای ایجاد یأس و ناامیدی در ملت ایران از دستاوردهای انقلاب، راهبرد دشمن است و در این راستا از تمام انرژی، تجهیزات و سرمایه خود در عرصه رسانه و فضای مجازی استفاده می کند. اما مردم ایران بصیرت خواهند داشت و به فضل الهی بیش از پیش طعم انقلاب را خواهند چشید.


مردم نقش اساسی در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن دارند

سید ضیاء حسینی در حاشیه راهپیمایی خودروهای 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین; وی گفت: به برکت خون شهدا و قیام نبوی و شجاعانه امام ملت و حمایت ملت قهرمان ایران که منجر به انقلاب داخلی به رهبری امام راحل شد، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در 22 بهمن به پیروزی رسید. ، 2006.

وی با اشاره به حمایت ملت از انقلاب و نظام افزود: با وجود اینکه هنوز به همه اهداف نظام و حکومت اسلامی و آرمان های امام و شهدا نرسیده ایم، اما با آن فاصله داریم؛ اما با این حال، مردم از انقلاب و نظام حمایت می کنند. اما در آن 43 سال انقلاب ده ها مطالبات برحق در علم و فناوری، پژوهش، دفاع و تجهیزات نظامی و مسائل دیگر مطرح شد.

امام جمعه الموت گفت: امیدواریم با تکیه بر توان و تجربه جوانان مبتکر و هوشیار کشور بتوانیم به تمامی الزامات نظام مقدس اسلامی و انقلاب شکوهمند ملت ایران پاسخ دهیم.

دستاوردهای بزرگ انقلاب حاصل رهبری امام و رهبری است

با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران الگویی برای جهان است. وی گفت: انقلاب ایران الگویی برای مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده است و با الگوبرداری از آن در مقابل ظالمان و استعمارگران می ایستند. عاقبت نظام اسلامی که خداوند متعال آفریده بود محقق شد.

حسینی خاطرنشان می کند: انقلاب اسلامی ایران یکی از مقدمات ظهور و استقرار حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) و دستاوردهای انقلاب است که به برکت خون شهدا و شهدا حاصل می شود. رهبری حکیمانه امام راحیل و ولی فقیه باید حفظ شود.

وی گفت: برای دفاع از ارزش های انقلاب باید گوش به فرمان ولی فقیه زمان و مقام معظم رهبری باشیم که کلام اسلام و قرآن به ما می گوید، پس اگر پیروی از دستورات رهبری، انقلاب و نظام از توطئه های دشمن در امان خواهد بود.

حضور مردم در صحنه انقلاب را تضمین می کند


امام جمعه الموت خاطرنشان کرد: دستاوردهای بزرگ انقلاب حاصل رهنمودهای رهبری و ولایت است و اگر در این راه ادامه دهیم بیش از پیش به اهداف نظام خواهیم رسید.

وی گفت: مردم تکیه گاه نظام و انقلاب هستند و در تمام صحنه های حساس کشور از جمله قیام 88 و حماسه 9 دی نشان داده اند که همیشه بیدار هستند و نقش اساسی را ایفا می کنند. حفظ انقلاب و دستاوردهای آن.»

حسینی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 باخمن، گفت: ملت ایران در تاریخ پرافتخار کشور اقدامات ارزنده بسیاری انجام داده است. زیرا حضور در صحنه بسیار مؤثر است و انقلاب را تضمین می کند.

وی افزود: برای برآوردن نیازهای اساسی نظام و انقلاب در عرصه داخلی و بین المللی به عوامل متعددی بستگی دارد که رهبری رهبر معظم انقلاب در راس قرار گرفته و تحقق این موارد بسیار مهم است. اهداف” نیز نقش کلیدی دارند.

امام جمعه الموت در پایان گفت: مسئولان در دولت سیزدهم باید در عرصه های مختلف از آحاد جامعه حمایت کنند تا در تحقق آرمان های اساسی انقلاب و نظام به موفقیت های بیشتر دست پیدا کنند.


مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران اعتماد به نفس و ایمان به نیروی درونی است

حسین انصاری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر عذرخواهی برای تبیین دستاوردهای انقلاب 43 است، شاید کمتر به آنها توجه شود. لازم در این زمینه را ندارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تاکنون دستاوردهای زیادی برای کشور داشته است، افزود: به گفته یکی از دانشمندان امروز معجزه ای در ایران برای دستاوردهای انقلاب رخ داد و این یکی از آمارهای ارائه شده از غرب است. کشورهایی که در کشور ما هستند. «آنها به وضوح قابل مشاهده هستند.

امام جمعه دانسفهان گفت: ایران در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، دینی و معنوی گام های بلندی برداشته است و برخلاف تصور مردمی که معتقدند مردم به دلیل بد حکمرانی بدبین شده اند. مردم پیشرفت های زیادی در زمینه دین و معنویت داشته اند.

انصاری گفت: مردم در گذشته شناخت چندانی از دین نداشتند و دینشان در نماز و روزه خلاصه می شد اما امروزه بر عمق دینداری مردم افزوده شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای غربی، پیشرفت علم ایران از نظر علمی، استادی، دانشگاهی، دانشجویی و علوم دانشگاهی قابل مشاهده و منحصر به فرد است، بنابراین از نظر غربی ها زمانی ایران قوی ترین پیشرفت علمی بوده است.

امام جمعه دانسفهان گفت: ایران در عرصه نظامی نیز به مدارج بالایی رسیده است، شاید هیچکس تصور نمی کرد ایران بتواند با بزرگترین ابرقدرت جهان روبرو شود و صدای خود را بلند کند.

انصاری ادامه داد: هیچکس انتظار نداشت ایران در عرصه های مختلف سیاسی منطقه و جهان به این میزان نفوذ برسد و امروز آمریکا را به چالش بکشد.

وی گفت: آمریکا به جایی رسیده است که به کشورهای منطقه ما نشان می دهد که دولتشان سرنگون می شود، اما ایران با قدرت در سایه پیشرفت نظامی در مقابل ابرقدرت ها ایستاده و هیچکس جرات حمله را نخواهد داشت. کشور ما.”

امام جمعه دنسفهان افزود: از نظر توسعه اقتصادی، رفاه عمومی و زیرساخت ها پیشرفت های زیادی داشته ایم. شاید در گذشته بیشتر روستاها محروم بوده و از امکاناتی برخوردار نبوده اند.

انصاری گفت: امروز روستاهای ما اینترنت دارند و دورافتاده ترین و صعب العبورترین روستاها هم گاز می گیرند. اقدامات زیادی در حوزه های مختلف انجام شده است اما به دلیل ضعف حکمرانی در حوزه اقتصادی این مسائل به چشم نمی آید.

وی گفت: 30 درصد مردم قبل از انقلاب باسواد بودند که امروز به 90 درصد رسیده است.

امام جمعه دانسفهان با اشاره به استقلال سیاسی کشور گفت: امروز کمتر کشوری به این حد از استقلال رسیده است در حالی که اگر پیشرفتی داشته اند همه به آمریکا و دیگر کشورها تکیه کرده اند.

انصاری می گوید: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران اعتماد به نفس و ایمان به نیروی درونی است که حاصل تلاش امام راحل برای رسیدن به این میزان از خودباوری است، در حالی که در زمان پهلوی مردم به هیچ وجه توجه نمی کردند. حقوق برای خودشان

وی ادامه داد: در رژیم پهلوی مردم هیچ شناختی از نفت و دلار نداشتند و رژیم پهلوی به ازای هر نفر پنج برابر نفت می فروخت و آن را صرف مصالح و مخارج شخصی و سران خود می کرد تا اینکه مردم از آنها آگاه شدند. اما امروزه مردم شروع به باور به خود کرده اند و خواستار حاکمیت شده اند.

امام جمعه دانفهان در پایان گفت: مردم ما هم اکنون به خودباوری رسیده اند. اگرچه دشمن همچنان در حال گسترش است و رسوبات افکار غربی همواره در برخی افراد وجود دارد، اما خوشبختانه ملت ایران به این توانایی رسیده است که مستقل شود.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید