دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال نام بردن از جوانان است

ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806680

وزیر میراث، فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی گفت: فضا مظهر دشمنان نظام شده است تا مردم را ناامید کنند و باید با این دسیسه های دشمنان نظام مقابله کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کوم، عزت الله ضرغامی فردا یکشنبه شب در سلسله نشست های دهه مبارک فجر که با عنوان ده شب در مسجد چهار مردان برگزار می شود، اظهار کرد: در گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی. انقلاب، دشمنان روزها و هفته های اول نظام بارها اعلام کرده که نظام به زودی سقوط خواهد کرد.

وی ادامه داد: اما نه تنها خواب آنها در آن سال ها تعبیر نشد، بلکه هر سال جمهوری اسلامی ایران قدرتمندتر از گذشته شده است.

ضرغامی به اقتدار کنونی کشورمان اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به یک امپراتوری دینی و اسلامی تبدیل شده و یک جبهه قوی در جهان تشکیل می دهد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به تفکیک قوا در عرصه جهانی اشاره کرد و گفت: امروز در دنیا یک جبهه استکبار به رهبری آمریکا و یک جبهه مقاومت به رهبری ایران وجود دارد.

وزیر میراث فرهنگی گفت: تمرکز دشمنان نظام در حال حاضر روی فضای مجازی است بنابراین هدف آنها در فضای مجازی ناامید کردن مردم است.

وی با انتقاد از دولت دوازدهم گفت: دولت مردان قبلی به جای دیگری نگاه می کردند و احساس می کردند که اگر با آمریکا سازش کنند با بدتر شدن اوضاع بهتر می شود.

ضرغامی ضمن دعوت از مردم به صبر و استقامت در برابر مشکلات گفت: وضعیت مردم در زمینه معیشتی قابل قبول نیست و ناکارآمدی ها و کاستی ها وجود دارد، اما انقلاب متعلق به مردم است و دولت سیزدهم قطعاً کار خود را انجام خواهد داد. ساعت برای حل مشکلات آنها.”
وی ادامه داد: مردم با همه مشکلات عاشق انقلاب هستند و پشت سر انقلاب می مانند.


ضرغامی با رد صحبت های مطرح شده درباره نگاه جمهوری اسلامی به بانوان گفت: قبل از انقلاب بانوان فقط در 8 رشته ورزشی حضور داشتند اما امروز در 40 رشته ورزشی رسمی بانوان حضور دارند و از المپیک تا قهرمانی آسیا رکورددار هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید