دشمن اسرائیلی را برای نبردی تمام عیار آماده کنید

ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795073

حمله رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن چندین نفر را مجروح کرد و یکی از رهبران حماس را بر آن داشت تا نسبت به عواقب تشدید تنش ها در منطقه هشدار دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: دشمن اسرائیلی باید برای نبردی تمام عیار آماده شود.

خبرگزاری صفا فلسطین صبح امروز گزارش داد که «عبدالحکیم حنانی» گفت: مقاومت در همه اشکال و در راس آن مقاومت مسلحانه است که قادر است شهرک‌های صهیونیست‌ها را دفع کند و حملات آنها را متوقف کند.

وی گفت: عملیات تیراندازی قهرمانان ما در کرانه باختری پیام اصلی است و دشمن باید برای نبردی تمام عیار با همه فرزندان ملت ما که به دنبال نابودی اشغال و تسویه آن هستند آماده شود. .

وی با تبریک به فلسطینی‌هایی که برای دفاع از سرزمین‌ها و شهرک‌های فلسطینی در غرب نابلس به پا خاستند، از توده‌های فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی و سراسر فلسطین خواست تا از شهر بارسا حمایت و دفاع کنند و بر این شهر فشار بیاورند تا کاهش یابد. آی تی.

کرانه باختری و شهر قدس در روزهای اخیر به صحنه رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی تبدیل شده و شاهد عملیات های شهادت طلبانه است.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد در حمله صهیونیست ها به بارسا سه نفر کشته و 10 نفر زخمی شدند.

حملات رژیم صهیونیستی به شهر سباستیا در شمال غربی نابلس، فلسطینیان را به حرکت به سمت این شهر برانگیخت و آنها را بر آن داشت تا خواهان پاسخگویی به این حملات شوند.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید