دشمن با اطلاعات نادرست به دنبال انحراف آگاهی عمومی و ناامید کردن مردم است


ساعت: 18:33
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836980

سید مظاهر حسینی گفت: این روزها دشمن با اطلاعات و پیش بینی های نادرست رسانه ای سعی در انحراف شعور عمومی و ناامید ساختن مردم دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام سید مظاهر حسینی امشب در مراسم ششمین سالگرد شهادت شهدای مدافع حرم کربلای خان طومان و 32 شهید جاویدالاثر شهرستان نور با حضور مسئولین و اهالی این شهرستان در محل مسجد الحرام مسجد غدیر نور برای یاد شهدا قرآن کریم و روز شکرگزاری می فرماید: یکی از علل بیگانگی انسان از خدا عدم شکرگزاری است و کسی که شکرگزار نباشد دین ندارد و نمی کند. به هدف خود برسد

مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری گفت: شهدا با سپاس به مقصد رسیدند و از حداقل امکانات نهایت استفاده را بردند و شهادت مرگ تجاری است که شهید از آن بهره می برد.

حسینی با اشاره به اینکه نماز و عبادت انسان را به خدا نزدیک می کند، می افزاید: مردی که نماز نمی خواند از فضل الهی محروم می شود و نماز واقعی انسان را از فحشا و منکر دور می کند و انسان را قیام می کند.

وی خاطرنشان کرد: شیطان امید و روشنایی را از مردم می گیرد و اولین شرط دوری از شیطان توجه خالصانه به نماز است.

حسینی گفت: هنر شهدا شناسایی دوست و دشمن است و در زندگی سردار دلا این تمایز کاملاً مشخص است.

وی با اشاره به اینکه هر انسانی به اندازه ادبش ارزش دارد، گفت: شیطان همیشه در کمین فریب انسان است و جهاد اکبر و اصغر انسان را به خدا نزدیک می کند. و جایگاه بسیجی، سپاهی، روحانی، مسئول و دیگران. در حال آزمایش است.

مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری گفت: یک لحظه غفلت و غرور می تواند باعث لغزش و انحراف از راه راست شود و انسان را در دام شیطان گرفتار کند.

وی با اشاره به تبیین جهاد گفت: امروزه دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود با اطلاعات و پیش بینی های نادرست در رسانه ها به دنبال انحراف آگاهی عمومی و ناامید مردم است و مهمترین وظیفه ما روشنگری در این نگرش است. و جهاد.» تبیین یعنی گره گشایی.

حسینی با بیان اینکه مقصران باید پاسخگو باشند، افزود: اگر می‌خواهیم قدر شهدا را بفهمیم باید دشمن را به خوبی بشناسیم و هدف دشمن این بود که تمام جنایات وحشیانه داعش را در کشورهای دیگر در ایران انجام دهد. دشمن را در محل بکوبید، نه اینکه در داخل خانه منتظر حمله دشمن باشید.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به روز 16 و 17 اردیبهشت و کربلا گفت: اردیبهشت تبدیل به مقاومت شده و داعشی های خبیث و سران کفر را در خارج از کشور ذلیل می کند.

حجت الاسلام کنبرعلی احمدی گفت: راهی که شهدا طی کردند در واقع امنیت، آرامش و آسایش را به همراه داشت و همه در پی یک رسالت هستند و شهدا در این راه نورانی جهاد و مبارزه را انتخاب کردند و پای آن ایستادند.

امام جمعه شهرستان نور گفت: هرکس در رسالت خود تلاش کند مجاهدت، مجاهدت، مردانگی و شیوه مبارزه را در کار خود سرلوحه کار خود قرار دهد و به نیازمندان توجه کند.

وی افزود: رزمندگان، مجاهدان و مدافعان حرم با حضور خود در آن سوی مرزها، زوال استکبار استکبار جهانی و آمریکا را عینیت بخشیده و در کربلا، سوریه، عراق و حنوم حماسه آفریدند. “

احمدی گفت: داعش این جریان فاسد و انحرافی موساد و سیا و جریان صهیونیستی بین المللی به رهبری آمریکا که خون آشام پرورش می دهد 90 درصد سوریه و بیش از 60 درصد عراق را اشغال کرده است.

وی گفت: داعش مرتکب جنایات وحشیانه شده و کودکان را جلوی چشم پدر و مادر و … سر بریده است. اما مجاهدان و جوانان غیور آن مرز و بوم تربیت شده اسلامی، مکتب حسینی و ولایت، کربلا را در آن سوی مرز به وجود آوردند.»

امام جمعه نور با اشاره به 16 و 17 اردیبهشت و کربلا گفت: اردیبهشت به جریان مقاومت تبدیل شود و داعشی خبیث و سران کفر را در خارج از کشور ذلیل کند.

رئیس مرکز حفظ آثار و توزیع ارزش های سپاه کربلای دفاع مقدس مازندران و کنگره شهدای استان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خان طومان گفت: ایام حال و هوای خاصی را در مازندران ایجاد کرد.

حسین محمودی با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه برنامه ها و مراسم های مختلفی در شهرستان های مازندران برگزار می شود، افزود: شهدا بهترین الگو در جامعه هستند و یادمان شهدا بهترین فرصت برای ارائه این الگوها به نسل جدید است.

رئیس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کربلای معلی مازندران و کنگره شهدای استان با اشاره به مشکلات فرهنگی در جامعه گفت: ولایت شهادت بود.

محمودی مهمترین پیام این برنامه را صبر، استقامت و ایثار خواند و افزود: باید فرهنگ سازی را از بستر خانواده آغاز کنیم و به نسل جدید منتقل کنیم.

وی با اشاره به غرفه فرهنگی برای کودکان گفت: باید فرهنگ سازی توسط مهدکودک انجام شود تا در ذهن و اندیشه کودکان نهادینه شود و به نسل های آینده منتقل شود و گسترش کار فرهنگی برای کودکان امری ضروری است.

فرماندار نور در خصوص یادواره شهدا گفت: انقلاب اسلامی به خون شهدا آغشته شده و به حیات خود ادامه می دهد و فرهنگ ایثار و شهادت با یادواره ها، ایجاد اردوگاه های باقیمانده است. راه نور، .

احمد توکلی گفت: امنیت جامعه را مدیون خون شهدا هستیم و یادواره شهدا حرکتی ارزشمند برای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل آینده است.

فرماندار نورختر خاطرنشان کرد: قیام حق علیه باطل همیشه ادامه دارد و امروز دشمن می خواهد با جنگ نرم در اذهان مردم به ویژه جوانان نفوذ کند.

این مسئول افزود: جوانان و نسل جدید در جنگ نرم باید هوشیار و آماده مبارزه با دشمنان در این عرصه باشند.

فرمانده مقاومت بسیج شهرستان نور همچنین گفت: یادواره شهدای خان طومان و 32 شهید مفقودالاثر با همت ستاد یادواره شهدای شهرستان بویژه بسیج، سپاه پاسداران، اداره صمت، بسیج اصناف، اصناف و اتحادیه ها، اتحادها، حضور پرشور مردم و مسئولان الغدیر نور برگزار شد.

نو اسد با اشاره به اینکه یادواره شهدا یادآور شهادت و ولایت مداری است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در صدد تضعیف روحیه مقاومت و جوانان شهادت طلب هستند و حفظ یاد و خاطره وظیفه ماست. از شهدا زنده

وی افزود: هدف اصلی یادواره شهدا عبرت گرفتن از شهدا است تا بتوانیم با الگوبرداری از آنها در جامعه و انتقال آنها به نسل آینده به اهداف آنها عمل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید