دشمن با تکرار اتفاقات آبان 1377، سامانه کارت سوخت را مختل کرد

ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781214

فرمانده ناجا در خصوص حادثه نقض سامانه کارت سوخت گفت: دشمن به دنبال تکرار حوادث آبان ماه سال 98 بود که با هوشیاری و حمایت فتا و حضور و استقرار به موقع ماموران در پمپ بنزین، از توطئه دشمن جلوگیری شد و موضوع به صورت هوشمندانه مدیریت شد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در همایش پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در اداره کل نیروی انتظامی گفت: امروز کشور ما به دلایل مختلف از جمله موقعیت جغرافیایی و سیاسی و در هر فرصتی مورد تعقیب بیگانگان است. برای ضربه زدن به ایران عزیز نهایت استفاده را می کنند.

به گزارش فارس، فرمانده ناجا گفت: ویرانی های غرب، جنوب و شمال غرب کشور و جنگ تحمیلی و اغتشاشات مشابه نشان می دهد که دشمن از زمان پیروزی مقام معظم رهبری تاکنون انواع اغتشاشات را برای ایجاد انقلاب انجام داده است. نیروهای مسلح، هوشیاری مردم دشمن نتوانست در این زمینه موفق باشد.

وی خاطرنشان کرد: هر جا که هوش و آینده نگری اطلاعات و قدرت پیش بینی داشته باشیم می توانیم از حملات دشمن جلوگیری کنیم. بیایید باشیم.

اشتری به خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان پس از 20 سال و شکست های پی در پی در عراق و سوریه از جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: دشمنان امروز با تغییر تاکتیک ها با تاکتیک های مختلف سایبری سعی در رسیدن به اهداف خود دارند. بیایید آمادگی بیشتری داشته باشیم.

فرمانده ناجا به هماهنگی قوای سه گانه در کشور اشاره کرد و گفت: آمریکا و همپیمانانش نمی بینند که در کشور ما این همه همکاری بین قوا وجود داشته باشد و بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 دچار مشکل دیگری شدند. شکست. همیشه به اعتصابات از زوایای مختلف فکر کنید.

سردار اشتری بر آمادگی هرچه بیشتر یگان ها و سازمان ها برای مقابله با هر گونه تهدید دشمن تاکید کرد و گفت: سازمان پدافند غیرعامل باید بتواند تمام توان خود را برای جلوگیری از خطرات احتمالی انجام دهد.

وی با تاکید بر برگزاری رزمایش ها و همایش ها و همچنین استفاده از توان مراکز تحقیقاتی برای پیشگیری از تهدیدات، گفت: تا جایی که بتوانیم از این فرصت ها بهتر استفاده کنیم، قطعا گام های مثبتی برای پیشگیری برداشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی به وقوع این حادثه با تخلف در سامانه کارت سوخت اشاره کرد و گفت: دشمن با هوشیاری و پشتیبانی فنی پلیس فتا ناجا و حضور به موقع ماموران در صدد تکرار حوادث آبان ماه سال 98 بود. و موقعیت آنها در پمپ بنزین، اطلاعات مدیریت شد.

وی با تاکید بر حمایت های لازم بیش از پیش سازمان پدافند غیرعامل و ستاد کل نیروهای مسلح از برنامه های ناجا برای پیشگیری در حوزه پدافند غیرعامل، گفت: واقعیت این است که خوشبختانه در سال های اخیر روند خوبی وجود داشته است. سال ها.

اشتری با اشاره به لزوم آموزش های لازم در حوزه پدافند غیرعامل گفت: هر چه در این عرصه موفق تر باشیم از یک سو برای پلیس مفید است و از سوی دیگر می تواند کشور را حفظ کند. . زیرساخت هایی که تهدیدی برای دشمن است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید