دشمن با دروغ سعی در جذب لایه خاکستری دارد


ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912107

قاضی دیوان عالی کشور گفت: دشمن با گفتن دروغ سعی در جذب لایه خاکستری دارد. باید با جهاد تببین به مردم اطلاع رسانی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین جلسه شورای شفاف سازی و اطلاع رسانی صبح امروز با حضور حجت الاسلام سعید سعدی رئیس معاونت فرهنگی قوه قضائیه و مهراب انبارکی در مجتمع فرهنگی ولیعصر(عج) تحت پوشش سازمان بسیج حقوق دانان کشور برگزار شد. ، رئیس سازمان وکلای دادگستری کشور.

انبارکی با تاکید بر اینکه فقهای انقلاب باید به مرحله تعیین کننده بیایند، گفت: واقعیت باید برای مردم تبیین شود، مبلغان واقعی جز از خدا نمی ترسند.

وی ادامه داد: مردم در این جنگ ترکیبی باید آبروی خود را خرج کنند، عزت را خدا داده است و نباید نگران حرف دیگران باشیم.

انبارکی با تاکید بر اینکه خداوند دشمنان انقلاب اسلامی را لعنت کرده است، گفت: در این فضا مردم را می کشند و مجروح می کنند و به مال و جان مردم آسیب می رسانند و بعد می گویند کار خودشان است!

وی با بیان این سوال که چه کسانی خودکشی می کنند، گفت: آنها با روایت های دروغ ذهن جوانان را فریب می دهند.

انبارکی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم اولین خبر را به مردم بگوییم تا دشمنان از آن سوء استفاده نکنند. جهاد تبیین بر عهده همه ماست و با جهاد تبیین باید نقش خود را به خوبی نشان دهیم و نقشه های دشمن را افشا کنیم.

در ادامه این جلسه حسین ذهبی قاضی دیوان عالی کشور گفت: اتفاقات اخیر منجر به افشای دروغگویان و منافقین شده است، لازم است نظام لایه های پنهان و دست های مخفی دشمن را شناسایی کند. برای ساختن آینده کشور

وی با اشاره به دروغ هایی که در اتفاقات اخیر رخ داده است، گفت: باید در این جنگ رسانه ای دفاع و حمله کنیم. به همین دلیل جهاد تببین برای آشکار شدن چهره های پنهان دشمن بسیار مهم است و باید در مقابل جنگ رسانه ای دشمن نیز تدابیری اتخاذ کنیم.

وی افزود: باید اقدامات آتی دشمنان را پیش بینی کنیم و برای مردم تبیین کنیم تا دشمن فرصتی برای استفاده از راهبردهای جدید خود نداشته باشد.

شبهی با اشاره به اینکه کشتن ما ملت ما را بیدارتر می کند، گفت: اگر پیش قدم باشیم، تلاش دشمن راحت تر خنثی می شود. برکات این دین به اندازه نعمت جنگ تحمیلی کم نیست. این روزها دشمن به شکست خود پی برد.

وی با اشاره به جهاد گفت: دشمن اقدامات خود را انجام داده و ادامه می دهد، ما تعدادی خائن و ضد نظام و انقلاب در کشور داریم، جمعیتی چند برابر انقلاب داریم و خاکستری و خاکستری هم داریم. جمعیت بی تفاوت.” دشمن با دروغ سعی در جذب لایه خاکستری دارد. باید با جهاد تببین به مردم اطلاع رسانی کنیم.

این قاضی دیوان عالی کشور با اشاره به جنایات فرقه منافقین گفت: آمریکا در ابتدا وعده کشور پیشرفته را داده بود اما الان افغانستان در چه وضعیتی است؟

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر تعدادی مزدور و تعدادی جوان تحت تاثیر تلقیح رسانه ای قرار گرفته و فریب خورده اند لذا شفاف سازی و اطلاع رسانی لازم است. امروز مردم می دانند که آینده وعده آزادی آنها شوم است.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام امیرحسین شاهانی نماینده فقیه در بسیج الاقشار گفت: جهاد تببین امری ضروری است و امروز شاهد نتایج کم کاری در این زمینه هستیم.

وی افزود: طبق تحقیقات، دستگیرشدگان افرادی بی اطلاع و متاثر از اکاذیب رسانه های معاند هستند.

حجت الاسلام شاهانی خاطرنشان کرد: همه دشمنان ایران بسیج شده بودند و از معارضان حمایت می کردند اما عملکرد ضعیف معارضان در شکستن شیشه مغازه داران و تخریب مترو و… در کشور تعداد محدود آنها کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم از ما گلایه می کنند و می گویند امنیت ما از بین رفته است، وضعیت اقتصادی خوبی نداشتیم اما امنیتی که در گذشته داشتیم توسط این اغتشاشگران از ما گرفته شده است. اگر امنیت هست، ایمان هست.» بله، امنیت اساسی ترین مشکل نظام است، امنیت باید در دانشگاه ها و مدارس ایجاد شود و پلیس تنها حافظ امنیت است.

وی با اشاره به لزوم برخورد قضایی گفت: امیدواریم دستگاه قضایی در روند رسیدگی به پرونده های معاندین تسریع کند و مردم خواستار پایان مماشات هستند.

دیدگاهتان را بنویسید