دشمن با شعار آزادی سعی در ایجاد انحراف در جامعه دارد


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916561

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه شعار دشمن آزادی با هدف ایجاد انحراف در جامعه است، گفت: افرادی که فاقد بصیرت هستند اتفاقات خوبی را در کشور نمی بینند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در اجلاس مردم شهرستان رباط کریم با تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: وقتی به زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها نگاه می کنیم، حضرت زهرا سلام الله علیها. فاطمه سلام الله علیها درس زیستن آموخته است.

وی افزود: شناخت زندگی حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها برای زنان ضروری و واجب است تا زنان سرزمین ما راه درست را بیابند.

رئیس جمهور کشورمان گفت: دشمنان با حضور در کشورهای دیگر مانند افغانستان جان آرتین را گرفتند و از زندگی محروم کردند شعار آنها آزادی است اما هدفشان فرق می کند.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: هدف دشمنان ما انحراف در جامعه است، می خواهند حواس طلاب ما را از درس منحرف کنند و آنها را درگیر مشکلات دیگر کنند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف دشمنان این بود که تجارت ما را قطع کنند، اما نتوانستند صادرات نفت را متوقف کنند، اما نتوانستند.

رئیس جمهور کشورمان در بخشی دیگر از سخنان خود به برخی مشکلات و مطالبات در شهر رباط کریم اشاره کرد و توضیح داد: امروز شاهد مشکل ترافیک و وضعیت مترو در این منطقه بودیم که انشاالله به زودی درست می شود و حق مردم است که در آن رفاه داشته باشند

رئیسی درباره وضعیت آب و فاضلاب رباط کریم نیز اظهار داشت: بسیاری از کارها پیشرفت داشته و 70 درصد پیشرفت داشته است که با اعطای اعتبارات در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد روحیه شاد در جامعه بیان کرد: نکته مهم دیگر برای این منطقه احداث کمپ یا پایگاه تفریحی است و باید در این راستا سرمایه گذاری شود.

رئیس جمهور کشورمان در خصوص نیازهای حوزه مسکن افزود: ساخت یک میلیون واحد مسکونی به دلیل نیاز کشور و تصویب قانونی مجلس و نیاز جدی مردم است و در سفر امروز مشاهده شد که برخی از واحدهای مسکونی آماده است و مردم در آن ساکن هستند و برخی از موارد فاقد تجهیزات و برخی نیمه کاره بوده و 40 درصد پیشرفت داشته است.

رئیسی تاکید کرد: مدیران محترمی که به نام مقدس جمهوری اسلامی به مردم خدمت می کنند می دانند که کار مردم هر چقدر هم که بی بند و بار باشد باز هم کافی نیست و از مدیران و روسای ادارات به صورت جدی تقاضا دارم که صمیمی و صمیمانه باشند. با مردم ارتباط برقرار کنند و درهای اتاقشان را باز کنند، کارشان را در دستور کار قرار دهند تا به مشکلات مردم گوش دهند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید